Star Storage sărbătoreşte 15 ani de la înființare

21.08.2015

Furnizorul de soluții de stocare, arhivare și management de informații, Star Storage, sărbătoreşte 15 ani de la înființarea companiei. Aniversarea vine cu noi proiecte de lărgire a portofoliului de clienți și de pătrunderea pe noi piețe la nivel global.

Star Storage își începea activitatea în anul 2000, cu o echipă mică de doar cațiva oameni cu obiective mari. Intenţia companiei era de a se poziționa în piața românească ca furnizorul român specializat în protecția și managementul documentelor și al informațiilor. De atunci, au urmat 15 ani de dezvoltare, inovație și foarte multe lucruri făcute din convingere și cu pasiune.

Încă de atunci a fost construit Centrul de Soluții, unde clienții sunt sprijiniți în luarea unei decizii, soluțiile Star Storage putând fi demonstrate, configurate și testate cu date și aplicații similare celor existente în compania lor, cu asistență din partea celor mai buni specialiști.

Apoi, în 2001, a fost inaugurat Centrul de Conversie Documente, care permite conversia digitală, protejarea și accesarea informațiilor extrase din orice tip de documente, indiferent de formatul sau de gradul lor de uzură, cu o capacitate zilnică de procesare de peste 1.000.000 documente.

„Pe parcursul anilor au fost analizate permanent nevoile clienților și astfel în 2008, în vederea completării portofoliului de servicii de procesare externalizată a documentelor, a fost deschis Centrul de Producție Documente, dotat cu echipamente și tehnologie de mare performanță pentru a putea oferi clienților cele mai bune servicii pentru procesarea datelor variabile și pentru design-ul, tipărirea digitală, împlicuirea și expedierea pe canale multiple a documentelor tranzacționale”, au afirmat reprezentanţii companiei.

Un moment reprezentativ a fost reprezentat de construcția Centrului de Date, în anul 2009, reprezentând o investiție majoră, un centru de date de nivel Tier-3 care respectă cerințele impuse de standardele TIA-942 și Uptime Institute și din cadrul căruia sunt livrate serviciile de infrastructură externalizată și Cloud.

După aceea, a fost inaugurat, în 2010, Centrul de arhivare fizică, o locație securizată de depozitare a documentelor care îndeplinește cele mai stricte reglementări legale, oferind clienților alternativa externalizării gestiunii arhivei de documente pe hârtie, având astfel posibilitatea de a-și concentra atenția și resursele către alte activități generatoare de profit.

Anul trecut, prin intrarea în acționariatul companiei Axxess Capital, managerul de investiții al Emerging Europe Accession Fund (EEAF), s-a făcut o injecție de capital de 5 milioane euro. Investiţia a avut drept obiectiv continuare investițiilor în produsele software proprii și în tehnologii emergente, creșterea capacităților de livrare a serviciilor cloud ale companie și adoptarea de noi segmente de piață.

“Au fost ani de construcție, extindere și foarte multă muncă și pasiune. Am respectat în permanență un set clar de valori, ne-am diferențiat față de competiție ținând cont de nevoile clientilor noștri și am construit și am inovat permanent. Am creat propriile noastre produse software, competitive la nivel internațional și alese deja de companii globale din industrii de top. Ca în orice viață au fost multe momente bune, dar și perioade dificile, perioade caracterizate de criza economică globală, de o piață națională care s-a contractat, de o permanentă luptă politică absurdă, de o lipsă acută de cash atât în sectorul public, cât și în cel privat, de insolvențe, falimente și de o luptă permanentă pentru supraviețuire a companiilor. În toți acești 15 ani mă bucur și mă simt mândru că am avut alături o echipă de profesioniști care au facut toate aceste lucruri posibile. Doresc să le mulțumesc și să le urez la mulți ani împreună!”, a declarat Cătălin Păunescu, CEO Star Storage.

 

 

Citiți și despre:

  • Star Storage, premiat în cadrul competiţiei EuroCloudStar Storage, premiat în cadrul competiţiei EuroCloud Star Storage, furnizorul român de top pentru soluții de stocare, arhivare și management de informații (date și documente), servicii de externalizare IT și servicii Cloud, anunță câștigarea a două distincții […]
  • Telekom, un an de prezenţă pe piaţa din RomâniaTelekom, un an de prezenţă pe piaţa din România Telekom România sărbătoreşte un an pe piața locală prin lansarea celei mai avantajoase oferte destinate înreegii familii. Astfel, după primul an de prezență pe piața românească a brandului, ofertele […]
  • Tremend Software Consulting – 10 ani de servicii ITTremend Software Consulting – 10 ani de servicii IT Înființată în luna noiembrie a anului 2005, compania Tremend Software Consulting a împlinit anul acesta 10 ani de activitate. Cu peste 300 de proiecte implementate pentru clienți din America de Nord, Europa […]
  • Bosch Electrocasnice aniversează 15 ani pe piața din RomâniaBosch Electrocasnice aniversează 15 ani pe piața din România Bosch Electrocasnice aniversează anul acesta 15 ani de prezență pe piața din România, timp în care peste două milioane de produse electrocasnice marca Bosch au intrat în căminele românilor. Seria campaniilor […]
  • Oscar Downstream aniversează 15 ani în RomâniaOscar Downstream aniversează 15 ani în România Distribuitorul de carburant Oscar Downstream aniversează, astăzi, 15 ani de prezenţă în România. Având o infrastructură logistică modernă și extinsă care include o capacitate de stocare proprie de 50.000 mc […]