Start-up Area: Primii pași necesari pentru dezvoltarea unui magazin online

30.08.2017

Nu mai puţin de 1,9 milioane de locuitori români cumpără online, ţara noastră aflându-se pe locul patru în rândul țărilor europene cu cea mai mare creștere a vânzărilor din comerțul electronic, conform raportului E-Commerce Europe, realizat în 2016.

Şi, în acest context, peste 40 proprietari care doresc să își deschidă un magazin online participă pe data de 24 octombrie la Cluj-Napoca la Start-up Area, secțiunea special creată în cadrul evenimentului premium de comerț electronic TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Start-up Area se adresează proprietarilor care doresc să își dezvolte un magazin online, care vând produse pe platforme auxiliare sau celor care activează în industrie de mai puțin de 10 luni. Secțiunea este susținută de eMAG Marketplace, sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe eMAG.ro.

Aşadar, secţiunea Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace include sesiuni intensive de workshop-uri ce abordează tematici centrate pe alegerea platformei online, retenția clienților sau aspectele financiare necesare deschiderii unui magazin online în România. Conferinţa încurajează proprietarii startup-urilor online să pășească cu încredere într-o industrie cu un real potențial de succes, accesând informații de la cei mai buni specialiști în domeniu.

Printre speakerii care au confirmat prezența la noua ediție a evenimentului se numără Sergiu Băbășan, Co-fondator Blugento, soluția de eCommerce ultra-performantă, construită pe platforma solidă Magento.

Pe lângă secțiunea de Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace, TeCOMM eCommerce Conference&Expo include în prima zi a evenimentului alte patru scene cu tematici diferite, dar cu un element esențial comun: aplicabilitatea în eCommerce.

Prin urmare, profesioniștii în marketing au oportunitatea de a opta pentru workshop-urile MarkDay Stage sau pentru masterclass-ul SEO, susținut de Ovidiu Joița (CEO iAgency.ro).

De asemenea, retailerii online au posibilitatea de a dezbate problemele reale ale magazinelor online din industria fashion, participând la The Catwalk Stage, iar antreprenorii pot opta pentru scena Antreprenor.

Pe fondul tematicii generale ale acestei ediții, „Haute Couture your eCommerce business”, pe 25 octombrie, evenimentul reunește speakeri de renume precum: Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs, eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company), Manuel da Costa (Conversation Optimation Expert, Effective Experiments) sau Carlo Terreni (General Director, Netcomm Suisse).

 

 

 

Citiți și despre:

  • Magazinele online se pot înscrie în Competiţia GPeCMagazinele online se pot înscrie în Competiţia GPeC O mare parte (68%) dintre utilizatorii magazinelor online abandonează coşul de cumpărături înainte de finalizarea tranzacţiei, conform Baymard Institute, care a realizat un studiu pe 15 dintre cele mai […]
  • The Catwalk Stage – noua secțiune din cadrul TeCOMM 2017The Catwalk Stage – noua secțiune din cadrul TeCOMM 2017 La nivel global, industria de fashion înregistrează o creştere anuală de 5,5%, fiind estimată la 2,4 trilioane de dolari, conform unui studiu realizat McKinsey Global Fashion Index în 2016. Hainele și […]
  • Povestea unui gigant: AlibabaPovestea unui gigant: Alibaba În 17 ani de când a fost lansată, platforma are peste 330 de milioane de clienți. Conceptul de marketplace s-a tot vehiculat recent, însă puţine persoane ştiu exact în ce constă această noțiune şi cum […]
  • Câţi bani sunt dispuşi să cheltuie românii de Black Friday?Câţi bani sunt dispuşi să cheltuie românii de Black Friday? Nu mai puţin de 71% dintre românii din mediul urban vor să cumpere produse de Black Friday în acest an, în timp ce 44% dintre aceştia au în plan să plătească online achiziţiile făcute, potrivit studiului […]
  • Comerţul electronic, o mare oportunitate pentru retaileriComerţul electronic, o mare oportunitate pentru retaileri Comerțul electronic internațional reprezintă una din cele mai rapide oportunități de creştere în comerţul cu amănuntul, potrivit unui raport realizat de DHL, în contextul în care magazinele online care vând […]