Start-up Area: Primii pași necesari pentru dezvoltarea unui magazin online

30.08.2017

Nu mai puţin de 1,9 milioane de locuitori români cumpără online, ţara noastră aflându-se pe locul patru în rândul țărilor europene cu cea mai mare creștere a vânzărilor din comerțul electronic, conform raportului E-Commerce Europe, realizat în 2016.

Şi, în acest context, peste 40 proprietari care doresc să își deschidă un magazin online participă pe data de 24 octombrie la Cluj-Napoca la Start-up Area, secțiunea special creată în cadrul evenimentului premium de comerț electronic TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Start-up Area se adresează proprietarilor care doresc să își dezvolte un magazin online, care vând produse pe platforme auxiliare sau celor care activează în industrie de mai puțin de 10 luni. Secțiunea este susținută de eMAG Marketplace, sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe eMAG.ro.

Aşadar, secţiunea Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace include sesiuni intensive de workshop-uri ce abordează tematici centrate pe alegerea platformei online, retenția clienților sau aspectele financiare necesare deschiderii unui magazin online în România. Conferinţa încurajează proprietarii startup-urilor online să pășească cu încredere într-o industrie cu un real potențial de succes, accesând informații de la cei mai buni specialiști în domeniu.

Printre speakerii care au confirmat prezența la noua ediție a evenimentului se numără Sergiu Băbășan, Co-fondator Blugento, soluția de eCommerce ultra-performantă, construită pe platforma solidă Magento.

Pe lângă secțiunea de Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace, TeCOMM eCommerce Conference&Expo include în prima zi a evenimentului alte patru scene cu tematici diferite, dar cu un element esențial comun: aplicabilitatea în eCommerce.

Prin urmare, profesioniștii în marketing au oportunitatea de a opta pentru workshop-urile MarkDay Stage sau pentru masterclass-ul SEO, susținut de Ovidiu Joița (CEO iAgency.ro).

De asemenea, retailerii online au posibilitatea de a dezbate problemele reale ale magazinelor online din industria fashion, participând la The Catwalk Stage, iar antreprenorii pot opta pentru scena Antreprenor.

Pe fondul tematicii generale ale acestei ediții, „Haute Couture your eCommerce business”, pe 25 octombrie, evenimentul reunește speakeri de renume precum: Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs, eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company), Manuel da Costa (Conversation Optimation Expert, Effective Experiments) sau Carlo Terreni (General Director, Netcomm Suisse).

 

 

 

Citiți și despre: