Ştefan Iordache, noul preşedinte al UAPR

11.09.2015

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și-a desemnat un nou Comitet Director pentru următorii doi ani, Ştefan Iordache, CEO Leo Burnett, fiind noul președinte al organizației. Din noul Comitet Director mai fac parte şi Radu Florescu (CEO Centrade), Radu Miu (CEO Mercury 360), Adrian Dura (CEO Havas), Dana Bulat (General Manager United Media), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative) și Mona Opran (COO Centrade).

“Cred cu tărie în valoarea industriei de comunicare românești și în puterea ei de coagulare în jurul unor inițiative pozitive, care să ne facă mai puternici ca breaslă. Cel mai important obiectiv actual al UAPR este implicarea cât mai multor agenții din toate disciplinele de comunicare (Creație, PR, Media, Digital) în proiecte de interes pentru întreaga industrie. Avem o listă lungă de proiecte și sperăm să o lărgim și mai mult prin implicarea mai multor membri ai organizației. Dacă avem o industrie mai puternică, fiecare membru al ei este mai puternic. O breaslă unită și implicată în proiecte de interes larg va determina creșterea pieței pentru toți cei implicați – clienți, media și agenții”, a declarat Ștefan Iordache, președintele UAPR.

Le lista iniţiativelor UAPR, vizate în următorii doi ani, se numără studiu intern, adresat membrilor UAPR, un Ad Market Study, un Post Pitch Survey System, un Salary Survey Study, precum şi ghiduri de bune practici pe diverse teme şi un festival de creație local.

Acestor proiecte li se adaugă iniţiative deja consacrate ale organizației, precum Premiile Effie România și Ziua Publicității, ambele realizate în parteneriat cu IAA România, sau Ghidul de Pitch, lansat în iunie 2015.

De asemenea, Uniunea își propune să colaboreze mai strâns cu European Association of Communications Agencies (EACA), cel mai important for european de comunicare, dar și cu toate asociațiile importante locale, precum IAA, IAB, ARMA, BRAT, ARA etc.

 

Citiți și despre: