Studenții de la ASE fac primii pași în carieră alături de Kaufland

31.05.2017

Kaufland a anunţat că susține tânăra generație să facă primii pași în carieră și a discutat cu studenții din cadrul FABIZ (Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine) despre oportunitățile profesionale, despre performanță și inovație la job, în cadrul unui eveniment care a avut loc pe 30 mai. Studenții au avut ocazia să-i întâlnească și să vorbească cu Marco Hößl, CEO Kaufland România și Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director în cadrul Kaufland România.

Participanții au aflat detalii despre oportunitatea unui început de carieră promițător la Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori privați din România și singura companie din industria națională de retail care a obținut pentru al doilea an consecutiv titlul de Angajator de Top, printr-o certificare internațională acordată de organizația independentă Top Employers Institute din Olanda.

„În general, studenții se confruntă cu două mari probleme: dacă se angajează full-time, participarea la cursuri poate fi dificilă, iar dacă nu găsesc un loc de muncă, riscă să nu acumuleze suficientă experiență până la finalizarea studiilor. De aceea, este important să venim în întâmpinarea lor cu programe de formare și ghidare în carieră, care să le permită să-şi evalueze interesele și potenţialul, să-și planifice traseul profesional şi, în același timp, să-și continue studiile”, spune Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director în cadrul Kaufland România.

În plus, retailerul inaugurează un spațiu social creativ, în cadrul facultății, unde studenții se pot relaxa înainte și după orele de curs.

„Modul de învăţare tradiţional s-a schimbat, iar studenţii, la fel ca angajaţii din generaţia Millennials, îşi doresc spaţii special amenajate, flexibilitate şi un mediu de învăţare plăcut. De aici și ideea de a crea un spațiu de relaxare chiar în cadrul facultății”, declară Estera Anghelescu.

Compania susține excelența în educație prin intermediul mai multor programe destinate studenților și absolvenților de studii superioare. Astfel, pentru al doilea an consecutiv, Kaufland oferă 4 burse de studiu, în valoare de 26.000 Euro (650 Euro/lună, timp de 10 luni), celor mai buni studenți români care își doresc aprofundarea studiului academic la universități de prestigiu din spațiul germanofon (Germania, Austria și Elveția). Aceşti tineri vor primi, pe parcursul anului universitar 2017-2018, o bursă care le va permite să se dedice studiului astfel încât să continue să obțină performanță academică.

 

 

Citiți și despre:

  • Kaufland România a primit certificarea Best Buy AwardKaufland România a primit certificarea Best Buy Award Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award, ocupând locul întâi la categoria "Lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț din România", în urma voturilor exprimate direct de către […]
  • Pastele Pangram, la 20 de ani de existențăPastele Pangram, la 20 de ani de existență Pangram, cifră de afaceri de aproximativ 12 milioane de euro Companiile care distribuie și produc alimente de bază au activitatea îngreunată nu doar de situația economică, ci și de concurența acerbă din […]
  • România, ţara chioşcurilor. Câte magazine de cartier mai există în ţara noastră?România, ţara chioşcurilor. Câte magazine de cartier mai există în ţara noastră? Dacă vrei să îţi cumperi ceva de mâncare, o sticlă de apă, de suc sau ţigări, seara sau noaptea, în ţările occidentale îţi este aproape imposibil să găseşti un magazin deschis. În România, însă, astfel de […]
  • AMRCR susține scăderea TVA-ului la alimenteAMRCR susține scăderea TVA-ului la alimente TVA-ul mai mic va reduce evaziunea fiscală, creșterea economică și va încuraja producătorii locali, spun oficialii AMRCR. Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost înființată la inițiativa unui […]
  • Tendințele dezvoltării retailului în RomâniaTendințele dezvoltării retailului în România Magazinele se transformă în centre de experiență pentru clienți. Chiar dacă din ce în ce mai mulți consumatori români se îndreaptă spre comerțul online, supermarketurile și hipermarketurile rămân unități care […]