SUBWAY lansează noi produse

19.04.2017

Lanţul de restaurante SUBWAY® lansează, la nivel regional, campania “Noile Povești din Orient,” ca urmare a interesului tot mai mare al consumatorilor, inclusiv al celor români, pentru explorarea unor noi tărâmuri și experimentarea unor noi arome. Puiul Tikka și Falafelul sunt „SUB-urile vedetă” ale campaniei, aducând în farfurii culorile intense și aromele vibrante din fermecătorul Orient.

De asemenea, „Chai Ice Coffee” este un alt produs care se aliniază campaniei, în cadrul unei oferte limitate în restaurantele SUBWAY în sezonul cald.

Conform companiei, ofertele noi lansate la nivel trimestrial pot atinge o cotă de până la 7-10% din vânzările unui restaurant, depinzând de afinitatea publicului local față de anumite gusturi. De exemplu, în ţara noastră, în anul 2016, cele mai apreciate noutăți introduse în ofertă au fost sandvișurile Pulled Pork și American Big Beef Melt, precum și cafelele cu arome.

Însă, SUB-urile tradiționale își păstrează supremația în vânzări, cele mai apreciate produse în restaurantele de pe piaţa locală fiind, anul trecut, sandvișurile Pui Teriyaki, Picant Italian, Ton, BMT.

“Prin campania “Noile Povești din Orient,” vizăm clienții deschiși în a experimenta arome diferite și care sunt atrași de originea orientală a noilor SUB-uri, de gustul original și apetisant.” a declarat Evgenia El Tohami, coordonator marketing pentru SUBWAY®, regiunea CEE.

SUBWAY® va promova, de asemenea, în perioada următoare, oferte precum noul concept de mic dejun – American și Pui Barbeque, care să răspundă încă o dată preferințelor clienților.

 

 

Citiți și despre: