Succes în retail, modelul Flanco

08.10.2013

Retailerii din România au mai pierdut teren în ultima perioadă, de vină fiind nu doar bugetele restrânse ale clienților ci și maniera în care aceștia sunt primiți în magazine. Flanco pune însă accentul pe o conduită și ținută cât mai respectabilă a angajaților săi, reușind astfel să schimbe imaginea unui magazin de electrocasnice care în ultima perioadă și-a schimbat 500 din cei 800 de angajați.

Conform directorului executiv al Flanco, Violeta Luca, clientul este întotdeauna cheia primului pas în vânzări. Făcând referire la oamenii care trec pragul magazinelor Flanco, Violeta Luca susține că felul în care sunt întâmpinați oamenii de către angajații săi contează 80 la sută în procesul de vânzare.

”Sunt considerată <a dracu’> deoarece am schimbat 500 din 800 de angajaţi în ultimii ani. Sunt oameni care nu vor să vină să lucreze în Flanco deoarece este aici o <nebună> care cere imposibilul de la angajaţi. Pot spune în schimb că eram pe ultimul loc în industrie la recomandări din partea clienţilor, iar acum suntem pe primul loc. Anul trecut vânzările au crescut cu 25%, iar anul acesta vor creşte cu 15%. Totodată, factura medie este cu 30% mai mare decât la concurenţă”, a declarat Violeta Luca în cadrul evenimentului “Eficienţa operaţională în retail” organizat de revista Business Magazin, conform Ziarului Financiar.

În 2012 Flanco a reușit să realizeze o cifră de afaceri de 137 de milioane de euro, reprezentații retailerului calculând că în 2013 aceasta ar putea ajunge la 157 milioane de euro, conform sursei citate.

Categorie: Companii

Sursă: Ziarul Financiar

Citiți și despre: