Sunimprof Rottaprint produce în premieră în România etichete inteligente cu interacțiune digitală

13.07.2018

Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din ţara noastră, produce în premieră națională etichete inteligente, într-un proiect pilot dezvoltat în parteneriat cu crama Jelna, pentru un număr limitat de sticle de vin dintr-un sortiment nou lansat. Etichetele inteligente au un tag NFC (Near Field Communication) aplicat, care conține informația pe care producătorul dorește să o transmită și pe care o poate modifica în timp real. Acestea vor putea fi scanate de la 2 cm distanță cu un smartphone care are tehnologia NFC activată.

Compania a realizat acest nou tip de produse în parteneriat cu firma de software clujeană Intuitivia Technologies, care, pe baza tehnologiei Internet of Things, a dezvoltat platforma software cu ajutorul căreia brandurile pot să realizeze o interacțiune bidirecțională cu utilizatorii sau consumatorii.

„Ne plac tehnologiile noi, iar investițiile în cercetare și dezvoltare sunt prioritatea numărul 1 a Sunimprof Rottaprint. Căutăm în permanență modalități pentru a realiza produse inovatoare pentru clienții noștri, și luăm în considerare dezvoltarea bazată pe tehnologia IoT (Internet of Things). Așa cum putem controla funcționarea centralei sau a sistemului de monitorizare de acasă direct de pe telefonul mobil, de acum ne vom putea conecta la fiecare produs. Să ne imaginăm că doar cu o simplă scanare a etichetei zaharului, de exemplu, putem avea o rețetă anume pe telefonul mobil, putem afla povestea produsului sau de unde provin ingredientele. Ne așteptăm ca brandurile care doresc să adauge ceva nou și inovator în campaniile lor de promovare și care își doresc să țină o legătură strânsă cu clienții lor să apeleze în scurt timp la etichetele inteligente”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Etichetele cu tag NFC pot fi folosite în orice industrie și reprezintă un instrument util pentru specialiștii în marketing. Potrivit companiei, avantajele folosirii acestui tip de etichete sunt multiple, atât pentru branduri, cât și pentru consumatorii finali. Brandurile au posibilitatea să comunice în orice moment direct și bidirecțional cu fiecare dintre clienții lor, să realizeze promoții și conținut în timp real, inclusiv la produsele aflate deja la raft.

În plus, ele pot beneficia de protecție împotriva produselor contrafăcute și pot realiza cercetări concludente despre obiceiurile de consum.

Cu ajutorul etichetelor, consumatorii au acces pe loc la informații despre produs sau brand, care îi pot ajuta la decizia de cumpărare, pot participa mai ușor la promoții și au posibilitatea să verifice autenticitatea produsului. De asemenea, consumatorii vor putea transmite un feedback în timp real, iar brandul le va putea răspunde.

 

 

 

 

Citiți și despre: