Târgul de Publicitate al României – AD.expo va avea loc pe 29 noiembrie

21.08.2016

Târgul de Publicitate al României – AD.expo va avea loc pe data de 29 noiembrie 2016 în București. Evenimentul îşi propune să devină un loc în care providerii din industria publicității au ocazia să expună managerilor interesați de publicitate argumentele și ofertele care să îi ajute în luarea deciziilor.

Târgul face parte dintr-o serie complexă de evenimente de advertising, http://AD.events , care pe parcursul a două luni vor include competiții de publicitate, interviuri și dezbateri live, un masterclass și o gală de premiere a performanței în industrie.

„Publicitatea este ca aerul. Este peste tot în jurul nostru. Ajungem să nu o mai băgam în seamă. Totuși, nicio firma nu poate trăi fără publicitate timp îndelungat. La fel și un înotator de performanță pare că rezistă fără aer mai mult timp, el de fapt și-a optimizat respirația și consumă chiar mai mult oxigen decât o persoană normală. Dar o face în condiții de performanță”, au afirmat organizatorii Târgului de Publicitate al României – AD.expo

Conform sursei citate, numărul firmelor care își gestionează singure activitățile de publicitate a crescut enorm de la an la an. Acestea au la dispoziție aproape toate uneltele necesare pornirii și gestionării unei campanii de publicitate în câteva minute.

„Harta publicității este foarte dinamică. Globalizarea a pătruns și aici, poate chiar mai mult decât în alte industrii. Providerii locali de spațiu publicitar sau servicii publicitare sunt chiar mai numeroși decât în trecut însă ei se confruntă cu o scădere a ponderii businessului lor în fața celor globali”, au mai spus organizatorii AD.expo.

În același timp, providerii globali sunt nevoiți să automatizeze cât mai mult relația provider – client pentru a putea gestiona volumele mari de interactivitate, pierzând avantajele contactului uman, nemijlocit cu partenerii de afaceri.

În cadrul evenimentului, organizatorii vor crea condiții pentru interacțiunea dintre managerii companiilor care își gestionează singuri campaniile publicitare și expozanții care vor prezenta idei și soluții inovatoare, adaptate momentului atât în ceea ce privește noile tehnologii cât și trendurile de comunicare.

Seria de evenimente AD.events este organizată de către 4.EVENTS, divizia de evenimente a Clero Vision.

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Târgul de Publicitate al României – AD.expo va avea loc pe 29 noiembrie

  1. Pingback: Evenimente din eCommerce, toamna 2016 - Romania si in lume - eComJobs

Comentariile nu sunt permise.