Tarom lansează un nou serviciu pentru clienţii persoane fizice

20.03.2018

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A. a anunţat că a lansat Serviciul de Autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care cumpără bilete de pe site-ul companiei.

Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea Serviciului de Autofacturare, disponibil on-line pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți.

Strategia de redresare a Companiei Naționale de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții.

Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluții IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relație prietenoasă cu clienții noștri. O atitudine deschisă și corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar și de încredere al TAROM.

Factura este transmisă automat pe e-mail, după completarea datelor necesare achiziționării biletelor.

 

 

 

 

Citiți și despre: