Tchibo deschide primul magazin sub brand propriu din România

17.10.2013

Primul magazin Tchibo sub brand propriu din România va fi deschis astăzi în Promenada Mall, noul spațiu comercial din București. Magazinul Tchibo va comercializa, pe lângă produse pe bază de cafea în store-ul din Promenada Mall vor mai fi vândute și produse non food. Colecțiile Tchibo vor putea fi găsite în noul magazin de astăzi.

”Am gândit partea de cafenea special pentru a satisface dorințele consumatorilor din România. Am creat un spațiu primitor cu mobilă comodă, oferim WiFi gratuit, astfel încât clienții noştri să beneficieze de o experiență relaxantă la cumpărături.  În plus, le oferim posibilitatea de a achiziționa cafea pentru acasă, care poate fi măcinată pe loc. Iar pentru a satisface absolut toate gusturile le oferim opțiunea de a-și crea propriul mix de boabe de cafea obținând astfel o cafea personalizată”, a declarat Laurențiu Boboc, CEO Tchibo.

Primul magazin Tchibo a fost deschis în anul 1955 în Hamburg și oferea clienților posibilitatea de a gusta cafeaua înainte de achiziționare. A urmat apoi extinderea portofoliului și cu  produse nealimentare ajungând  în prezent la un număr de peste 1050 de magazine proprii.

Magazinul Tchibo are un concept unic, adaptat preferințelor și cerințelor consumatorilor locali. Triada Tchibo este compusă din: partea de cafenea,  partea de vânzare a produselor din cafea și pentru cafea, unde va exista o gamă premium disponibilă numai în magazin, și partea de retail.

Produsele de retail sunt împărțite în cinci categorii: pentru ea, pentru el, pentru copii, pentru casă și pentru activități sportive.  Produsele din toate aceste categorii se vor schimba ciclic, o dată pe lună. Astfel, în fiecare lună, magazinul Tchibo va oferi selecţii unice de produse. Clienții magazinului au garanția că vor găsi produse din toate aceste categorii de fiecare dată când vizitează magazinul, fiind în permanență surprinși cu noutăți și idei utile pentru casă și familie.

”România a fost mereu o piață atractivă pentru noi. Am decis să facem aceasta investiție acum și suntem convinși că nivelul de calitate al produselor noastre va cuceri publicul din România. Suntem în discuţii cu multe centre comerciale și evaluăm oportunități și locații pentru viitoare magazine Tchibo. Consumatorii noștri vor dicta ritmul acestei dezvoltări”, .a mai spus Laurenţiu Boboc.

Tchibo este o companie germană pornită ca o afacere de familie începută în anul 1949 în Hamburg de către Max Hertz și Carl Tchiling.  Compania este prezentă pe piața din România din anul 2000 având în portofoliu mărcile de cafea Davidoff, Privat Kaffee, Tchibo Exclusive, Tchibo Family şi Eduscho. Recent compania Tchibo a primit distincția de furnizor oficial al Casei Regale a României.

Citiți și despre: