TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc pe 25-26 octombrie

13.09.2016

Cea de-a 9-a ediție a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo va reuni în perioada 25-26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, peste 300 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.

„Companii de renume precum Facebook, Amazon, Google sau Apple folosesc conceptul de storytelling ca o puternică strategie de comunicare a brand-ului pentru a crea relații noi și a crește astfel rata de conversie”, au afirmat organizatorii evenimentului.

Astfel, în cadrul evenimentului, Cătălina Ionescu, Client Partner for Global Marketing Solutions la Facebook, va împărtăși modalitățile prin care companiile își pot crește vânzările prin intermediul storytelling-ului.

Având o experiență de peste 8 ani în marketing, Cătălina Ionescu a lucrat şi pentru Procter&Gamble, iar la ora actuală, activitatea sa se axează pe dezvoltarea strategiilor de afaceri împreună cu profesioniști din marketing, utilizând servicii și produse Facebook.

În cadrul workshop-ului „Cum să vinzi mai mult prin storytelling”, reprezentatul Facebook-ului va prezenta studii de caz care vin în ajutorul magazinelor online ca sursă de inspirație pentru dezvoltarea afacerilor prin creșterea vizibilității brand-ului și, în final, a vânzărilor.

Pe de altă parte, noutatea acestei ediții a evenimentului TeCOMM o reprezintă Start-up Area, sesiunea dedicată celor care intenționează să își deschidă un magazin online sau proprietarilor care se află la începutul unei astfel de inițiative.

„Start-up Area este o secțiune structurată sub forma a patru workshop-uri, în cadrul cărora participanții vor afla cum își pot deschide magazinul online, cum să își aleagă compania de curierat și logistică și cum anume trebuie să fie comunicat brand-ul, și alte aspecte care duc la fidelizarea clienților”, conform organizatorilor.

Profesioniștii care vor susține workshop-urile în cadrul Start-up Area sunt Călin Biriș (Director Digital Loopaa Marcom), Cosmin Dărăban (CEO&Co-Fondator Silkweb) sau Attila Birtha (Managing Partner Proclick).

Evenimentul include în cele două zile ale evenimentului prezentări, workshop-uri și dezbateri susținute de peste 30 de speakeri internaționali și naționali.

În prima zi a TeComm vor avea loc prezentările susținute de speakerii Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect) și Mitch Goldman (Head of Product Storegecko).

Cea de-a doua zi este dedicată workshop-urilor, iar subiectele prezentate se vor axa pe Marketing, Antreprenoriat și Conversii/SEO/PPC. Alături de Cătălina Ionescu, speakerii Marius Deak (Fondator&CEO Green Pixel), Monica Jitariuc (Managing Director The Practice MSLGROUP), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Ovidiu Joița (Director iAgency), Florinel Ioan Chiș (Director Executiv AMRO), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Sergiu Neguț (Associate Dean, Maastricht School of Management) și Ionuț Grosu (Managing Director&Founder la Service Return).

 

 

Citiți și despre: