Stiri: Retail

Teilor a deschis patru noi magazine

13.07.2015

Compania de bijuterii Teilor a realizat un nou pas în expansiunea la nivel naţional. Este vorba de lansarea a patru noi magazine, în prima jumătate a acestui an. Astfel, Teilor s-a extins deschizând un magazin în AFI Palace Cotroceni şi în noul Mega Mall din Bucureşti. Compania a deschis o unitatea şi în Braşov, în Coresi Shopping Resort şi în Iaşi, în Palas Mall.

În primele 6 luni din 2015, vânzările companiei au crescut cu aproape 50%, comparabil cu aceeaşi perioada a anului trecut.

Teilor atrage clienţii punând accentul pe colecţiile de bijuterii din aur sau cele cu diamante, serviciile de calitate, magazine în locaţii-cheie, designul de ultimă oră.

Conform reprezentanţilor Teilor, compania s-a extins la nivel naţional începând cu a doua jumătate a anului 2013, atunci când a apărut primul magazin în Bucureşti.

Încă de la deschiderea primului magazin al reţelei, în Băneasa Shopping City, în decembrie 2013, compania a dezvoltat un concept cu totul nou: de la design până la ambalaj, fiecare produs este realizat în bază aceluiași concept special creat pentru Teilor de un designer internațional.

Investiţia în magazinul din Băneasa Shopping City a depăşit 200,000 euro. În medie, compania investeşte aproximativ 1800 euro pe metru pătrat în spaţiile destinate magazinelor, care au o suprafaţă între 75 şi 80 de metri pătraţi, exceptând investiţiile în stoc.

În următorul an, Teilor  îşi va continua expansiunea la nivel naţional cu cel de-al patrulea magazin în București, în Promenada, dar şi cu lansări în Cluj, Constanţa şi Timişoara.