Telekom a fost certificată pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii

24.01.2015

Compania Telekom România a obținut certificarea ISO 22301:2012 pentru Sistemul de Management al Continuității Afacerii, numărându-se printre primele companii din țară care primesc această recunoaștere. ISO 22301:2012 demonstrează capacitatea companiei de a asigura disponibilitatea produselor și serviciilor oferite, prin asigurarea continuității funcțiunilor critice ale afacerii, în cazul unor incidente majore.

Certificarea a fost acordată atât pentru Telekom România Communications, cât și pentru Telekom România Mobile Communications, în urma unui audit extins, care a avut loc pe parcursul anului 2014. Aceasta acoperă toate produsele și serviciile fixe și mobile, Internet și date, voce, servicii cu valoare adăugată, servicii BPO și ICT oferite de companie clienților săi, persoane fizice și juridice, prin toate canalele de vânzări și centrele de contact.

Pentru Telekom, activitatea de BCMS este o activitate importantă la nivel organizațional, fiind o componentă esențială a securității operaționale a companiei. Astfel, în cadrul Telekom România, activitățile aferente Sistemului de Management al Continuității Afacerii sunt gestionate de o echipă de specialiști instruiți și certificați în acest domeniu de activitate, respectând în totalitate cerințele standardului internațional ISO 22301:2012.

Planurile de continuitate a afacerii ale Telekom România sunt aliniate cu principiile standardului internațional ISO 22301:2012 și includ cele mai bune practici internaționale. Acestea se referă la activitățile realizate zi de zi cu scopul de a menține un sistem viabil, care să asigure serviciile, consecvența și recuperarea funcțiilor critice ale companiei, în situații neprevăzute. Aceste activități implică cooperarea tuturor structurilor Telekom România prin instruiri și teste permanente, cu scopul de a oferi angajaților companiei toate informațiile și calificarea necesare pentru a asigura continuitatea afacerilor companiei.

Pe lângă certificarea Sistemului de Management al Continuității Afacerii conform standardului ISO 22301:2012, Telekom România Communications și Telekom România Mobile Communications sunt certificate pentru sistemele de management al calității (ISO 9001:2008), al mediului (ISO 14001:2004), al securității și sănătății ocupaționale (OHSAS 18001:2007), al securității informației (ISO 27001:2013), precum și pentru sistemul de management al serviciilor ICT (ISO/IEC 20000-1:2011).

Citiți și despre: