Telekom are nou director executiv pentru divizia de procese clienţi

04.03.2015

Începând cu luna martie, Andrei Popovici se alătură grupului de companii Telekom România în calitate de director executiv procese clienţi (Chief Customer Process Officer). Poziția nou creată reflectă angajamentul companiei de a oferi o experiență superioară clienților și va asigura coordonarea la nivel regional a activităților operaționale de tip end-to-end care îi vizează pe consumatori.

Andrei Popovici va fi responsabil cu monitorizarea și optimizarea utilizării rețelei și cu creșterea veniturilor. De asemenea, el va asigura coordonarea vânzărilor pentru segmentul rezidențial, a operațiunilor și a capabilităților infrastructurii pentru a susține dezvoltarea organizației și a rezultatelor acesteia.

Acesta are o experiență importantă atât în zona operațională, cât și în cea a proceselor de vânzare, obtinută ca partener asociat al McKinsey & Company, cât și ca director general adjunct al BRCI.

Anterior, în calitate de membru al Directoratului BRCI, el a fost responsabil de diviziile de operațiuni, IT și transformare ale băncii.

La McKinsey & Company, între anii 2003-2012, Popovici s-a concentrat asupra unor ample programe de transformare în sectoarele telecom și financiar.

Acestea au avut ca rezultat, în organizațiile respective, îmbunătățiri semnificative ale performanței; printre aceste proiecte se numără două iniţiative majore de transformare din cadrul Telekom Romania Communications (Romtelecom), care au vizat transformarea operațiunilor privind rețeaua, procesele de afaceri operaționale și comerciale ale companiei.

Citiți și despre: