Telekom: În perioada 5-8 mai, anumite operaţiuni ale companiei nu vor funcţiona

04.05.2017

Telekom România a demarat un proces de migrare a sistemelor IT ale companiilor din grup către un set unic de sisteme, ce va asigura procese orientate către client şi procese de suport îmbunătăţite. Această iniţiativă are ca scop îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor.

Totodată, acest set de sisteme IT va oferi un suport sporit echipelor de vânzări, celor din departamentele de relaţii cu clienţii din call-center, din magazine, precum şi echipelor din teren, care vor putea, astfel, să răspundă mai bine şi mai rapid nevoilor şi solicitărilor clienţilor companiei.

Pe perioada procesului de migrare a sistemelor IT, care va avea loc între 5 şi 8 mai, anumite operaţiuni precum plăți de factură, reîncărcări, activări/dezactivări de extra-opţiuni sau alte activităţi similare şi de comenzi pot fi afectate. Aceste operaţiuni nu vor putea fi efectuate nici prin intermediul aplicaţiei MyAccount sau al site-ului Telekom.

Odată cu încheierea procesului de migrare, site-ul companiei va oferi vizitatorilor o experienţă optimizată de utilizare, atât la navigare, cât şi la achiziţia online de produse şi servicii. Mai mult, aplicaţia MyAccount va avea o interfaţă îmbunătăţită, care va face navigarea mai uşoară şi mai intuitivă.

 

 

Citiți și despre: