Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro

13.03.2015

În acest an, Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a stimula convergenţa fix-mobil şi pentru a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.

Planurile companiei continuă abordarea strategică din 2013-2014, concentrându-se pe două direcţii majore. Este vorba de experienţe de top pentru consumatori şi leadership tehnologic prin inovaţie, în toate domeniile.

„În 2015, vom direcţiona cea mai mare parte a investiţiilor prevăzute, de peste 160 de milioane de euro, pentru a continua dezvoltarea reţelei şi a asigura leadershipul tehnologic. O parte din acest buget va veni din exploatarea activelor colaterale, precum portofoliul imobiliar şi vechea infrastructură de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru îndeplinirea acestui obiectiv. Practic, în 2015, fiecare metru de tehnologie veche valorificată, precum cuprul, va fi transformat într-un altul nou, modern, precum tehnologia FTTH”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

Acesta a mai spus că ofertele integrate reprezintă viitorul în industria telecom, iar Telekom este cel mai bine poziţionată pentru a câştiga competiţia.

”Pe scurt, povestea serviciilor noastre convergente fix-mobil este următoarea: totul de la un singur furnizor, cea mai bună valoare, maximum de confort, cu o singură factură, un singur call center şi o ofertă de terminale atractivă. Nu ne vom opri însă aici: vom îmbunătăţi procesele, vom extinde oferta de produse şi ne vom asigura că le vom oferi clienţilor noştri de pachete fix-mobil cel mai bun şi mai rapid serviciu în call center. În curând, aceşti clienţi vor fi preluaţi în call center în mai puţin de 10 secunde”, a continuat Nikolai Beckers.

De la lansarea companiei şi până la sfârşitul lunii decembrie a anului trecut, Telekom Romania a câştigat 46.000 de clienţi pentru pachetele sale convergente fix-mobil.

Pe segmentul B2B, clienții vor continua să beneficieze de un portofoliu complet de soluţii fixe şi mobile, aplicaţii şi soluţii IT integrate. La acestea, se pot adăuga soluţii inovatoare de cloud şi M2M, menite să crească competitivitatea companiilor.

Abordarea inovatoare se va reflecta nu doar pe partea operaţională, dar şi prin dezvoltarea unor zone precum eBusiness, eSales, eCommerce şi ePayment.

„Observăm că inovaţia tinde să aibă cicluri tot mai scurte. Ce înseamnă acest lucru pentru noi? Trebuie să absorbim mai multă expertiză tehnologică, să ne perfecţionăm continuu capacităţile, să oferim servicii mai rapide şi mai bune”, a concluzionat Nikolai Beckers.

 

Citiți și despre: