TeraPlast estimează vânzări de peste 6 milioane de metri de țevi din polietilenă

25.07.2018

Grupul TeraPlast își propune pentru 2018 vânzări de peste 6 milioane de metri de țevi din polietilenă, cu 50% mai mult față de volumul livrat în 2017. În plus, în direcția responsabilizării față de mediu și oameni, TeraPlast lansează campania „Apă curată înseamnă viață”, prin intermediul căreia își propune să informeze consumatorii despre importanța calității sistemelor de transport apă.

TeraPlast a vândut anul trecut aproximativ 4,1 milioane de metri liniari de țeavă din polietilenă, printre cei mai importanți clienți numărându-se constructorii și distribuitorii. Potrivit estimărilor, compania țintește până la sfârșitul acestui an o creștere cu 50% a vânzărilor, comparativ cu 2017.

„Cu toate că piața locală de materiale de construcții trece printr-o perioadă dificilă din cauza marilor lucrări de infrastructură, puține fiind în faza de desfășurare și multe stagnate, în sectorul privat și al revânzătorilor înregistrăm o direcție ascendentă. Această tendință pozitivă se reflectă, de altfel, și în previziunile noastre pe anul acesta. Așadar, ne bucurăm să putem oferi clienților noștri direcți și indirecți produse și soluții de cea mai bună calitate, în acord cu responsabilitatea asumată a companiei față de mediul și societatea în care activează”, a afirmat Ovidiu Gurău, director comercial TeraPlast.

Unul dintre cele mai performante produse ale companiei este țeava din polietilenă, cunoscută și sub denumirea de „țeavă Politub”.

Portofoliul de produse din polietilenă cuprinde şapze categorii principale – țevi, fitinguri injectate, fitinguri confecționate, fitinguri electrosudabile, fitinguri mecanice, robineți din polietilenă și cămine de apometru, astfel încât TeraPlast poate oferi sisteme complete clienților săi.
100 de ani de rezistență în exploatare

La ora actuală, peste 65% din populația României este conectată la o rețea curentă de apă, majoritatea rețelelor având o vechime de cel puțin 50 de ani. În acest context, compania a lansat campania „Apă curată înseamnă viață”, prin care își propune să aducă în prim plan importanța folosirii unor țevi de calitate în transportul apei și impactul pe care un sistem vechi și deteriorat îl poate avea asupra sănătății.

Campania vine în completarea misiunii TeraPlast, de responsabilizare față de mediu și societate. Astfel, prin intermediul site-ului dedicat, www.apacurata.com, campania oferă informații utile despre necesitatea unui sistem sănătos de transport și distribuție apă în România, precum și avantajele folosirii unor sisteme eficiente.

 

 

Citiți și despre: