Tichetele electronice de masă emise de Up România, acceptate de Lidl și Kaufland

02.08.2016

Tichetele electronice de masă emise de compania Up România sunt acceptate, de ieri, și în reţelele Kaufland România şi Lidl România. Astfel, compania are în acest moment parteneriate cu toţi marii retaileri din România.

Parteneriatul Up România cu cei doi retaileri le permite utilizatorilor de tichete de masă electronice să aibă parte de o experienţă mai plăcută la cumpărături, datorită sistemului de plata contactless, care facilitează plata rapidă. În plus, la ora actuală, peste 50% din totalul tranzacţiilor cu cardurile electronice de masă sunt de tipul contactless.

„Kaufland România şi Lidl România sunt partenerii noştri importanţi, colaborarea cu ei derulându-se cu succes de 11 ani şi, respectiv, 5 ani. Pasul pe care îl facem acum în domeniul tichetelor de masă electronice adaugă valoare serviciilor oferite clienţilor noştri. Ne bucurăm că plata prin aceste instrumente moderne este de acum posibilă pentru deţinătorii de tichete de masă electronice în toate marile magazine din România. Suntem optimişti în privinţa evoluţiei acestui segment, care credem că va creşte, pe măsură apetitului românilor pentru inovaţie”, a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.

De asemenea, tichetele de masă pe suport de hârtie Chèque Déjeuner, emise de Up România, pot fi utilizate în continuare în toate marile magazine din țară, în paralel cu cele electronice.

„Deschidem un nou capitol împreună cu Up România, mizând împreună pe inovaţie şi digitalizare. Tichetele de masă electronice sunt un instrument de plata modern şi nu putem decât să încurajăm utilizarea acestora. Kaufland este dedicat calităţii produselor şi serviciilor pentru că ne preocupă confortul şi satisfacţia clienţilor. În acest sens, plata cu ajutorul tichetelor de masă electronice este un instrument care contribuie la îmbunătăţirea experienţei de shopping”, a spus Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Comunicare la Kaufland România.

Tichetele electronice de masă au pentru angajatori aceleaşi facilităţi fiscale că cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi suma sub formă de numerar.

Conform unui studiu realizat de Up România cu ajutorul institutului de cercetare de piaţă GfK, angajatorii apreciază, printre altele, modul simplu şi rapid prin care se face alimentarea cardurilor pe platforma de comenzi online (50%), facilităţile logistice, cum ar fi o singură comandă a cardurilor la 4 ani (40%), avantajele financiare rezultate din lipsa taxelor patronale şi salariale (38%).

 

 

Citiți și despre: