Timişoara Business Days 2016: Inventure lansează două noi francize Meli Melo

05.04.2016

Inventure România lansează francizele Meli Melo: Paris și Hansen Ergonomics Studio. Astfel, începând cu data de 6 aprilie cele două branduri se vor extinde în ţara noastră, folosind sistemul de dezvoltare de tip franciză.

Lansarea se va face prin intermediul platformei Business Days cu ocazia evenimentului Timişoara Business Days 2016.

„Potențialii parteneri, antreprenori locali dornici să demareze o afacere în franciză sau să-și extindă portofoliul actual cu un business performant, trebuie să împărtășească Valorile Meli Melo: Pasiunea, Perseverența, Onestitatea și Respectul”, au afirmat reprezentanţii brandului.

Investiția într-un magazin Meli Melo se ridică la 60 – 80 de mii euro, fiind vizate o serie de orașe atractive, susținute de dezvoltările unor noi centre comerciale, precum Arad, Deva, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Alba Iulia, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Bistrița, Baia Mare, dar și Buzău, Focșani, Botoșani, Piatra Neamț, Tulcea, Târgoviște, Sinaia, Mamaia și Brăila.

”Ne preocupă grija permanentă de a pune în valoare individualitatea, personalitatea şi stilul vestimentar al fiecărei doamne sau domnișoare care intră în magazinele Meli Melo – Paris pentru care creăm colecții speciale, atent lucrate, care urmăresc ultimele trenduri”, mai spun reprezentanții Meli Melo.

 

 

Citiți și despre: