Timişoara Business Days 2016: Inventure lansează două noi francize Meli Melo

05.04.2016

Inventure România lansează francizele Meli Melo: Paris și Hansen Ergonomics Studio. Astfel, începând cu data de 6 aprilie cele două branduri se vor extinde în ţara noastră, folosind sistemul de dezvoltare de tip franciză.

Lansarea se va face prin intermediul platformei Business Days cu ocazia evenimentului Timişoara Business Days 2016.

„Potențialii parteneri, antreprenori locali dornici să demareze o afacere în franciză sau să-și extindă portofoliul actual cu un business performant, trebuie să împărtășească Valorile Meli Melo: Pasiunea, Perseverența, Onestitatea și Respectul”, au afirmat reprezentanţii brandului.

Investiția într-un magazin Meli Melo se ridică la 60 – 80 de mii euro, fiind vizate o serie de orașe atractive, susținute de dezvoltările unor noi centre comerciale, precum Arad, Deva, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Alba Iulia, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Bistrița, Baia Mare, dar și Buzău, Focșani, Botoșani, Piatra Neamț, Tulcea, Târgoviște, Sinaia, Mamaia și Brăila.

”Ne preocupă grija permanentă de a pune în valoare individualitatea, personalitatea şi stilul vestimentar al fiecărei doamne sau domnișoare care intră în magazinele Meli Melo – Paris pentru care creăm colecții speciale, atent lucrate, care urmăresc ultimele trenduri”, mai spun reprezentanții Meli Melo.

 

 

Citiți și despre:

  • MBI lansează în România un sistem de francize pentru industria financiarăMBI lansează în România un sistem de francize pentru industria financiară MBI lansează, după doi ani de pregătiri, primul sistem de francize internaționale pentru industria financiară, disponibil atât în ţara noastră, cât și în Ungaria, Slovacia și Cehia. Astfel, 33 de magazine MBI […]
  • Rețeaua de francize Vodafone a depășit 100 de magazineRețeaua de francize Vodafone a depășit 100 de magazine Rețeaua de magazine Vodafone deschise în sistem de franciză a depășit 100 de unități, acestea fiind situate în 66 de orașe din 36 de județe. Programul „Franciză Vodafone” este un model de business ce îmbină […]
  • McDonald’s preia trei fastfood-uri din BraşovMcDonald’s preia trei fastfood-uri din Braşov Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care McDonald’s preia trei restaurante de tip fastfood din Braşov. Anterior acestei tranzacţii, cele trei restaurante - McDonald’s Braşov DT, McDonald’s […]
  • Pronto a preluat 5 magazine de la Traditional EcologicPronto a preluat 5 magazine de la Traditional Ecologic Pronto a achiziționat și integrat în rețeaua proprie de magazine cinci unităţi aflate în franciza Carrefour Express, de la Traditional Ecologic. Compania a devenit astfel cel mai mare francizat al Grupului […]
  • Paralela 45 s-a extins cu o nouă francizăParalela 45 s-a extins cu o nouă franciză Paralela 45 s-a extins cu nouă unitate în franciză. Pornind de la valorile brandului, agenția Paralela 45 Academiei își propune să valorifice produsele turistice proprii, cu oferte avantajoase și destinații […]