Tip Top Food Industry, jucător important în domeniul cofetăriei

01.09.2016

Compania deține una dintre cele mai mari fabrici de produse cofetărie / patiserie / catering  din România. Tip Top Food Industry și-a început activitatea în anul 1993, odată cu înființarea primei unități din lanțul de cofetării Tip Top. Fiind cunoscută cel mai bine prin cofetăriile sale, compania a deschis în anul 2008 o fabrică nouă în București, pe o suprafață de aproximativ 12.000 mp – investiție de circa 12 milioane de euro – fiind una dintre cele mai mari fabrici de produse congelate din Europa.

„Din anul 1993, când a fost înființată prima cofetărie Tip Top, am oferit clienților noștri calitate și tradiție, ajungând să avem magazine proprii în București și în țară prin care putem să oferim o gamă de peste 400 de produse atent selecționate ce au la bază rețete tradiționale, rețete speciale, ingrediente sănătoase și mai ales experiența, dăruirea și sufletul fiecărui cofetar, patiser, brutar sau bucătar al firmei”, declară Basim Bakhaya, președinte și CEO al Tip Top Food Industry.

Segmentele de business

Compania deține magazine proprii de desfacere în București, Pitești, Ploiești și Mioveni. Astfel, obiectivul conducerii de a se extinde în județele din jurul capitalei a fost atins, rețeaua de cofetării Tip Top numărând în acest moment 28 de unități, iar în viitorul apropiat, compania are în plan mărirea numărului de unități din capitală și nu numai.

”Ne dorim să fim prezenți cu câte o cofetărie Tip Top în fiecare cartier al Bucureștiului, astfel încât să putem aduce un moment de bucurie dulce în viața oamenilor, să participăm zilnic la evenimentele din viața lor”, adaugă oficialul companiei.

După o experiență de peste 20 de ani în producerea și comercializarea produselor de cofetărie și patiserie proaspătă, compania s-a dezvoltat pe un nou segment de business, cel al produselor congelate, gamă comercializată sub brand propriu, Bonito. În plus, Tip Top realizează și mărci private pentru marile lanțuri de magazine din România și distribuitori din străinătate.

De asemenea, în ultimii 3 ani am dezvoltat și exportul, produsele noastre putând fi savurate acum în mai multe țări din Europa, precum Italia, Spania, Germania, Anglia, Franța, Austria, Elveția, Danemarca etc.

„De-a lungul anilor, ne-am clădit un statut de jucător reprezentant în domeniul cofetăriei și patiseriei, al semipreparatelor și produselor congelate”

„Noul nostru segment de produse congelate oferă o varietate largă de produse care se găsesc atât în comerțul tradițional (cofetării și patiserii), cât și în retailul modern, (supermarketuri și hypermarketuri): aluat de foietaj, aluat de pizza, foi de plăcintă, plăcintă rulată, plăcintă dobrogeană, rulouri, ștrudele, minifoietaje, melci, spirale, saleuri, cornuri croissant, tarte și torturi, brioșe, diverse sortimente de prăjituri, precum și o gamă de produse de catering, exemplu: sarmale preparate după rețete tradiționale, care păstrează „gustul special românesc”, susține președintele Tip Top Food Industy.

Această gamă de produse se adresează atât românului tradițional, prin intermediul aluaturilor simple – și sunt ideale pentru cei care doresc să facă plăcinte în casă, cu rețete de la mama sau de la bunica – dar și românului modern, mereu în lipsă de timp, prin intermediul produselor ready-to-bake.

O echipă dedicată

Dacă la începutul activității echipa era formată din 10 oameni, în prezent echipa Tip Top este foarte numeroasă, formată din peste 400 de salariați ce reprezintă cu succes compania în orașele de activitate.

„În tot ceea ce facem, punem pe primul loc calitatea și prospețimea, echipa noastră fiind construită pentru a vă fura un zâmbet la fiecare produs ales”

„Fiind întotdeauna foarte aproape de clienții noștri și încercând să satisfacem toate cerințele acestora, am considerat cererea clientului un reper primordial și am urmat strategia de dezvoltare a firmei prin desfășurarea unei investiții ample în cea mai modernă unitate de producție existentă până la această oră în acest domeniu, unitate executată după toate rigorile impuse de legislația în vigoare, de normele europene, fiind implementat un sistem integrat de management al calității și siguranței alimentelor”, adaugă președintele companiei.

Astfel, cu o echipă bine pregătită și instruită, Tip Top Food Industry investește de asemenea în dotarea tehnologică a fabricii, în renovarea și modernizarea magazinelor, precum și în implementarea sistemelor de calitate, în conformitate cu standardele europene.

Planuri de viitor

În prezent, un procent semnificativ din producția fabricii Tip Top ajunge în magazinele proprii, restul fiind reprezentat de brandul propriu Bonito și mărcile private. Cu o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro pe an, conducerea privește cu optimism anul în curs, targetul pentru 2016 fiind de 15 milioane de euro.

În plus, ca planuri de viitor, conducerea companiei intenționează să extindă lanțul de cofetării, estimat să ajungă la un număr de 55 de unități în următorii ani.

„Ne aflăm într-o continuă ascensiune, preocupați să înțelegem, să anticipăm și să răspundem schimbărilor din viața clienților, prin evoluție constantă și inovație”, încheie Basim Bakhaya, președintele și CEO al Tip Top Food Industry.

 

 

Citiți și despre:

  • JTI: întârzierea transpunerii Directivei tutunului poate bloca producția și plata taxelorJTI: întârzierea transpunerii Directivei tutunului poate bloca producția și plata taxelor JTI a finalizat anul trecut una dintre cele mai mari investiţii ale companiei de până în prezent. Este vorba despre noul sediu din România. Clădirea a fost re­novată şi extinsă, în urma unei investiţii de […]
  • DIANA – 25 de ani împreunăDIANA – 25 de ani împreună O gamă variată de produse distribuite prin 40 de magazine.  Înființată în urmă cu 25 de ani, la 30 aprilie 1991, în Râmnicul Vâlcea, DIANA a avut ca activitate, în perioada de debut, comerțul cu amănuntul. […]
  • KILLER, produse  de calitateKILLER, produse de calitate Calitatea produselor oferite de companie este determinată de pregătirea profesională a angajaților săi. Fondată în anul 1995, ca o societate cu capital integral privat românesc, compania KILLER și-a început […]
  • LACTATE NATURA, produse lactate făcute de români pe gustul românilorLACTATE NATURA, produse lactate făcute de români pe gustul românilor Strategia companiei presupune inovarea şi diversificarea produselor în permanenţă. Produsele lactate sunt recunoscute pentru proprietăţile nutritive şi aportul bogat în calciu, contribuind la creșterea […]
  • Supremia Grup, lider pe piața de ingrediente alimentareSupremia Grup, lider pe piața de ingrediente alimentare Compania desfășoară numeroase proiecte de responsabilitate socială. Fondată în anul 2000, la Alba Iulia, Supremia Grup este cel mai mare producător de condimente, ingrediente și rețete pentru industria […]