Țiriac Auto a încheiat un parteneriat cu Fratelli

05.12.2014

Începând cu luna noiembrie, Țiriac Auto, una dintre cele mai importante reţele de distribuţie a mărcii Mercedes-Benz pe piaţa din România, a încheiat un parteneriat cu locațiile Fratelli din Bucureşti şi Constanţa. Astfel, clienţii Ţiriac Auto se vor bucura de diverse beneficii şi servicii, ca de exemplu accesul la serviciul “Fratelli’s Super Car”, precum și accesul la diverse petreceri sau concerte desfăşurate în locaţiile grupului.

”Ca și Țiriac Auto, Fratelli reprezintă o poveste de succes a unui brand 100% românesc. În plus, împărtășim aceleași valori și o viziune similară, aceea de a ne dedica pe deplin clienţilor noştri cu scopul de a le oferi servicii de cea mai înaltă calitate. Acesta a fost motivul pentru care am decis să includem Fratelli printre partenerii noștri strategici și sunt sigur că împreună vom reuși să le oferim clienţilor Mercedes-Benz – Țiriac Auto experienţe memorabile”, a precizat Florian Velcu, Brand Manager Mercedes-Benz la Ţiriac Auto.

Având drept obiectiv principal consolidarea relaţiei client – companie – marcă, Ţiriac Auto a iniţiat programe de loializare şi de fidelizare a clienţilor, prin dezvoltarea de parteneriate strategice cu companii de renume, în scopul cultivării unei relaţii de durată și consistentă cu fiecare dintre clienţii săi.

„Parteneriatul cu Ţiriac Auto este unul din principalele motive de bucurie şi mândrie pentru Fratelli din acest an şi vine ca o confirmare a eforturilor noastre susţinute de a dezvolta produse şi servicii de calitate. Cu un set de valori care se completează şi cu dorinţa de inovație pe o piaţă aflată în continuă dezvoltare, pornim împreună pe acest drum şi vă asigurăm că nu am uitat să ne punem centura!’’, a spus Liviu Popescu, partener Fratelli.

Citiți și despre: