Țiriac Auto a lansat primul abonament pentru service auto

09.11.2016

Țiriac Auto a anunțat lansarea primului pachet Full Service, valabil pentru toate mărcile din portofoliu, atât pentru utilizatorii individuali, cât și pentru clienții serviciilor Corporate. Aria de servicii cuprinsă în abonament include prioritate la programare, toate reviziile periodice, reparațiile mecanice și electrice apărute ca urmare a utilizării normale a mașinii, precum și îngrijirea corectă necesară pentru un automobil, iar ca extensie a pachetului pot fi incluse și anvelopele.

“Noul abonament Full Service vine în sprijinul proprietarilor persoane fizice și juridice, aducând previzibilitate și control complet al costurilor, prin structura simplă de tarifare în rate lunare egale, pe întreaga durată a contractului. Pachetul acoperă aria de service, asistență rutieră, asistență telefonică, service ITP și garanție extinsă, alături de o transparență completă a costurilor”, a declarat Daniel Antor, CEO, Țiriac Auto.

De asemenea, serviciul de asistență rutieră și tractare auto inclus este disponibil utilizatorilor oricând și oriunde pe teritoriul țării. Abonații beneficiază și de asistență telefonică specială, prin call center, la o linie dedicată.

Abonamentul acoperă și verificările ITP necesare conform legislației în vigoare.

 

 

Citiți și despre: