Tot ce trebuie să ştii despre fuziunea dintre BCC și Patria Bank

27.04.2017

Banca Comercială Carpatica şi Patria Bank confirmă implementarea fuziunii cu data de 1 mai 2017, în urma finalizării tuturor procedurilor prevăzute de lege şi în acord cu proiectul de fuziune aprobat de acţionarii celor două bănci.

Informarea clienţilor a fost realizată cu prioritate în cursul zilei de 26 aprilie 2017, timpul scurt avut la dispoziţie până la momentul fuziunii reprezentând un dezavantaj pe care cele două bănci îl conştientizează, toate eforturile fiind astfel depuse pentru minimizarea impactului resimţit de clienţii persoane fizice şi companii.

Implementarea efectivă a fuziunii presupune o serie de procese complexe care vor avea loc la finalul lunii aprilie şi începutul lunii mai (între 28.04 – 02.05.2017), procese ce vor determina întreruperi temporare în furnizarea anumitor servicii. Astfel, programul de lucru cu publicul în unităţile Băncii Comerciale Carpatica va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 16:00. De asemenea, serviciul de internet banking nu va fi disponibil din 28.04.2017 începând cu ora 15:00 şi până în data de 02.05.2017, ora 08:00, iar programul de lucru cu publicul în unităţile Patria Bank va fi redus vineri, 28.04.2017, la intervalul 09:00 – 14:00.

Totodată, clienţii vor putea folosi cardurile actuale până la data de 01.05.2017, ora 23:30, iar începând cu data de 02.05.2017, ora 08:00 vor putea fi folosite noile carduri distribuite în lunile decembrie şi ianuarie. Platforma de carduri nu va fi disponibilă în intervalul 01.05.2017, ora 23:30 – 02.05.2017, ora 8:00.

Serviciile de internet banking şi mobile banking vor fi disponibile exclusiv până în data de 28.04.2017, ora 11:00, devenind indisponibile după această dată. Ulterior, din 02.05.2017, începând cu ora 09:00 clienţii pot folosi noua platformă de internet banking, prin contactarea prealabilă a Departamentului Relaţii Clienţi pentru primirea tuturor detaliilor privind autentificarea în aplicaţie.

Ȋncepând cu 01.05.2017 noile conturi IBAN comunicate clienţilor încă din noiembrie 2016 vor intra în vigoare, vechile conturi fiind automat închise.

În schimb, ATM-urile localizate în cadrul sucursalelor celor două bănci nu vor fi afectate de procesul de integrare.

Totodată, odată cu implementarea efectivă a fuziunii în data de 1 mai 2017, intră în vigoare noile Condiţii Generale Bancare aplicabile tuturor clienţilor băncilor fuzionate.

„Cele două bănci recomandă tuturor clienţilor să realizeze toate tranzacţiile şi operaţiunile necesare, prin internet banking sau la ghişeu, până în data de 28.04.2017 şi, specific clienţilor Patria Bank, să se asigure că au intrat în posesia noului card, că au retras numerar suficient pentru a le servi nevoilor care pot apărea în perioada întreruperii temporare a funcţionării cadurilor precum şi că şi-au informat angajatorul, în cazul persoanelor fizice, şi partenerii, în cazul persoanelor juridice, asupra noilor conturi IBAN valabile de la data fuziunii”, conform unui anunţ făcut de Patria Bank.

 

 

 

Citiți și despre:

  • Proiectul de fuziune al BCC cu Patria Bank, aprobat de BNRProiectul de fuziune al BCC cu Patria Bank, aprobat de BNR Proiectul de fuziune al Băncii Comerciale Carpatica cu Patria Bank a primit aprobarea prealabilă din partea Băncii Naționale a României. Acest lucru permite celor două bănci să demareze formalitățile finale […]
  • Patria Credit și Patria Bank sărbătoresc Ziua Europeană a MicrofinanțăriiPatria Credit și Patria Bank sărbătoresc Ziua Europeană a Microfinanțării Patria Bank și Patria Credit susţin microfinanţarea, alăturându-se inițiativei europene lansată de European Microfinance Network (EMN) și Microfinance Centre (MFC), și sărbătoresc în data de 20 octombrie, […]
  • Contul de TVA cu zero costuri pentru antreprenoriContul de TVA cu zero costuri pentru antreprenori Încă de la începutul lunii octombrie, Patria Bank a lansat Contul de TVA, oferind tuturor clienţilor posibilitatea de a începe să-l folosească adoptând proactiv şi optional prevederilor Ordonanţei 23/2017 […]
  • Patria Bank a primit avizul BNRPatria Bank a primit avizul BNR Patria Bank a primit avizul BNR pentru vânzarea de produse și servicii financiare prin oficiile Companiei Naționale Poșta Română, încheind astfel una dintre etapele importante ale procesului de concretizare a […]
  • Patria Bank a lansat noua platformă onlinePatria Bank a lansat noua platformă online Patria Bank a lansat noua platformă online www.patriabank.ro, cu geolocalizare şi posibilitatea de a solicita produse on-line. De asemenea, noul site oferă o experiență online simplificată, acces rapid la […]