Un nou concept de magazin, lansat în România

07.08.2015

Sâmbătă, Profi deschide 11 magazine sub brandul LOCO, moment care marchează intrarea pe piaţă a noului concept al retailerului, destinat zonelor rurale. Cele 11 magazine se află la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matcă (Galaţi), Odobeşti (Vrancea), Bălan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mureş), Lovrin (Timiş), Gătaia (Timiş) şi Anina (Caraş Severin).

Unităţilor li se vor adaugă multe altele odată cu extinderea reţelei Profi care urmează să ajungă la 500 de unităţi la sfârşitul anului 2016 şi să crească în continuare într-un ritm de cel puţin 100 de magazine pe an.

“Studiem de mai multă vreme posibilitatea de a duce adânc în teritoriu bogata noastră ofertă de produse de calitate la preţuri bune şi, iată, a sosit momentul când trecem la fapte. Am testat îndelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI şi acum ştim cum se prezintă formatul cel mai potrivit de comerţ civilizat care să contribuie la îmbunătăţirea vieţii localnicilor. Am denumit acest format LOCO”, a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al PROFI Rom Food.

Noutatea adusă de aceste magazine constă în adaptarea sortimentatiei la nevoile locuitorilor zonei în care funcţionează.

Cele circa 2500 de produse aflate în vânzare diferă faţă de cele din magazinele Standard şi CITY, oferta LOCO cuprinzând o serie de unelte şi scule, butoaie, articole de grădină (furtun, găleată, sfoară), textile, menaj şi sticlărie, în timp ce varietatea produselor din gama celor pe care în mod normal localnicii şi le produc în propriile gospodării, cum ar fi lactatele, brânzeturile, legumele şi fructele, este mai restrânsă.

În plus, formatul reprezintă o şansă şi pentru micii producători de legume şi fructe care vor veni să vândă aici unele dintre roadele lor proaspete, precum pătrunjel, verdeaţă, ridichi şi altele.

În aceste magazine se regăsesc şi 10 produse cu adaos comercial zero, produse de bază, cum ar fi făină, ulei, ouă, şi altele.

„Nu în ultimul rând, deschiderea unui magazin LOCO într-o localitate înseamnă că între 11 şi 15 persoane ajung să se bucure de siguranţă zilei de mâine deoarece sunt angajate cu carte de muncă şi beneficiază de asigurări sociale şi de tot ce înseamnă o angajare legală”, au mai spus reprezentaţii Profi.

 

Citiți și despre:

  • Profi deschide astăzi două noi magazineProfi deschide astăzi două noi magazine Profi a inaugurat astăzi, la Azuga, un nou magazin, sub un nou format - Profi Mini. Prin această deschidere, compania va aduce în localitate gama de produse Profi și va testa terenul pentru noul format. În […]
  • Profi încheie 2014 cu 275 de magazine, iar de la 1 ianuarie va avea un nou CEOProfi încheie 2014 cu 275 de magazine, iar de la 1 ianuarie va avea un nou CEO Retailerul Profi va încheia acest an cu 275 de magazine, compania sărbătorind rezultatele bune prin numeroase promovări administrative. Astfel, Daniel Cirstea, actualul director operațional, va deveni de la 1 […]
  • Profi a inaugurat magazinul cu numărul 300Profi a inaugurat magazinul cu numărul 300 Profi a inaugurat ieri, la Timișoara magazinul cu numărul 300, deschizând în același timp și alte noi unități în Bacău, Dej și Izbiceni. Primele magazine Profi din România au fost deschise la începutul anilor […]
  • Profi a deschis două magazine noiProfi a deschis două magazine noi Retailerul Profi continuă expansiunea la nivel regional, inaugurând două magazine noi, la Bălan şi Zlatna. Reţeaua companiei a ajuns, astfel, să fie prezentă în 40 de localități din România. Magazinul din […]
  • PROFI a ajuns la 253 de magazine în RomâniaPROFI a ajuns la 253 de magazine în România PROFI a ajuns la 253 de magazine în România, deschizând astăzi două magazine: unul în în Constanța şi altul în Arad. Magazinul din Constanţa, a fost inaugurat cu cunoscutul mesaj “Bonjour Carrefour, bine […]