Un nou jucător pe piața de training și consultanță din România

08.03.2017

După ce a lucrat timp de 24 de ani în cele mai mari corporaţii din ţară, iar în ultimul an a fost Partener & Senior Consultant într-o firmă de servicii profesionale locală, Elena Badea a anunţat lansarea unui nou brand în piața de training și consultanță în afaceri – Valoria.

Mai exact, Valoria este o companie de training, consultanță și coaching. Misiunea companiei este aceea de a transforma potențialul echipelor și organizațiilor în valoare.

Compania de consultanţă oferă training-uri pe o gamă diversificată de tematici, de la cele ce conduc la antrenarea competențelor funcționale de Excel, Power Point, Power Pivot și Visual Basic, până la cele pe teme de marketing management, change management, project management și management strategic.

În plus, Valoria oferă și cursuri prezente mai rar în oferta de training a firmelor de profil, dar foarte cerute de companii. Dintre acestea fac parte: scriere persuasivă cu tehnici de NLP, psihologia leadershipului și psihologia vânzării.

Alături de Elena Badea, din echipă mai face parte și Alexandra Cernian, lector universitar la Facultatea de Automatică și Calculatoare – un trainer cu peste 10 ani de experiență și un profesionist apreciat în mediul academic.

„Pe lângă activitatea de business, Valoria va derula proiecte pro bono destinate studenților și tinerilor antreprenori. Vreau să mă implic în continuare în construirea ecosistemului antreprenorial din România, iar Valoria îmi oferă o platformă suplimentară pentru a face acest lucru. Vom face cercetări despre mediul de afaceri local și vom dezvolta parteneriate cu toate organizațiile relevante care împărtășesc această misiune”, a afirmat Elena Badea, Managing Partner Valoria.

 

 

 

Citiți și despre: