Un nou record pentru România de Black Friday – eMag a vândut online o mașină în valoare de 45.000 de euro

25.11.2013

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut, în primele 11 ore ale zilei de Black Friday 2013, cele mai scumpe produse online, stabilind un nou record la 45.000 de euro pentru un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan.

Pentru același model, eMAG a listat și cel mai mare discount oferit vreodată unui produs tranzacționat online de Black Friday, în valoare de 12.600 de euro. Din cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai și Mercedes-Benz în valoare totală de 1 milion de euro, au fost vândute 60.

“Interesul acordat autoturismelor, marea surpriză eMAG din acest an, ne-a depășit așteptările. Numai în primele 3 minute au fost vândute 4 mașini. Au fost clienți care ne-au spus că nu au dormit toată noaptea după ce au văzut oferta, de teamă că vor rata această ocazie”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.

„Cu siguranță, Black Friday 2013 este și spectacolul recordurilor, dar și al miturilor spulberate. Am demontat mitul produselor vechi scoase la ofertă, întrucât 76% dintre produsele vândute vineri au fost lansate anul acesta. Am spulberat mitul online-ului care nu e niciodată pregătit de Black Friday, întrucât site-ul eMAG a fost funcțional 100% pe tot parcursul zilei”, explică Iulian Stanciu.

În plus, eMAG a demonstrat că și mașinile pot fi vândute online cu succes, dar și că românii sunt pregătiți pentru comerțul mobil.

eMAG este cel mai mare magazin online din Sud-Estul Europei și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În 2012, eMAG vândut un produs la fiecare 10 secunde – de la laptopuri la electrocasnice, cărți, jucării sau produse cosmetice – și a livrat 12 milioane de tone de colete în toată țara.

Citiți și despre:

  • Ce vânzări a înregistrat eMAG de Black Friday?Ce vânzări a înregistrat eMAG de Black Friday? De Black Friday, eMAG a înregistrat vânzări în valoare de 202 milioane lei pentru 602.000 de produse. Astfe, în acest an, s-a marcat o premieră pe piața electro-it, valoarea comenzilor online depășind […]
  • eMAG se va axa pe dezvoltarea MarketplaceeMAG se va axa pe dezvoltarea Marketplace Retailerul eMAG a anunţat că va pune accent pe dezvoltarea Marketplace și că țintește extinderea gamei la 1 milion de produse până la finalul lui 2015. În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, […]
  • Flanco deschide două magazine cu o zi înainte de Black Friday Flanco deschide două magazine cu o zi înainte de Black Friday Flanco Retail organizează în acest an Black Friday între 22-24 noiembrie, oferind discounturi semnificative la peste 450.000 de produse din stoc. Ca parte a celui mai mare eveniment de shopping al anului, […]
  • Black Friday la Lidl – Reduceri de peste 50% la produsele nonalimentareBlack Friday la Lidl – Reduceri de peste 50% la produsele nonalimentare De Black Friday, Lidl va oferi reduceri la produsele nonalimentare semnalizate la raft, care au o reducere de minim 50%. Retailerul a anunţat că pe 29 noiembrie, în magazinele Lild, echipamente de gătit şi […]
  • eMAG preia retailerul  online Fashion DayseMAG preia retailerul online Fashion Days Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului […]