Un nou serviciu pe piața forței de muncă

27.09.2017

LeoHR, companie de selecție și recrutare, pune la dispoziția companiilor din România un instrument care nu ar trebui să lipsească din arsenalul specialiștilor HR: StayIN (Stay Interview). Mai exact, StayIN reprezintă discuția confidențială, structurată și periodică dintre un consultant leoHR şi un salariat, prin care sunt identificate condițiile ce l-ar determina pe respectivul salariat să plece din companie. Serviciul este cel mai eficient instrument de retenție la care organizațiile au acum acces, odată cu lansarea acestui serviciu de către leoHR.

Cele mai importante avantaje ale stayIN sunt:

· Oferă o imagine a potențialului risc în care salariații ar părăsi compania;

· Creșterea imediată a retenției prin identificarea factorilor;

· Descoperirea climatului real de muncă și măsurarea indicatorilor cu mare grad de impact;

· Punctul de vedere precis al salariaților care se simt confortabili în a discuta cu un consultant extern şi nu cu HR-ul intern;

· Eficienţa costului prin externalizarea acestui proces.

„StayIN este cea mai bună modalitate prin care o companie poate să ia pulsul angajaților săi, să le înțeleagă nevoile, dorințele, nemulțumirile, dar și modalitățile prin care pot să ia cele mai bune măsuri pentru îmbunătățirea climatului general de muncă. În urma folosirii acestui instrument în mai multe companii foarte mari din România, am constat că 93% dintre organizațiile ce au apelat la StayIN au constat o creștere a retenției. În același timp, 98% dintre salariații cu care am avut interviuri au declarat că se simt confortabili datorită confidențialității”, a spus Leonard Rizoiu, Managing Partner, leoHR.

25 de companii din industria auto, retail, FMCG, producție, farma, banking & Financial Services, IT&C și BPO & Shares Service Center au folosit deja acest serviciu. Peste 3.300 de angajați au fost implicaţi în stayIN în anul 2016 şi toţi clienţii au confirmat impactul pozitiv al serviciului în cadrul organizaţiilor lor.

StayIN (Stay Interview) a fost folosit pentru prima dată de Leonard Rizoiu, în anul 2006, în Canada. În ţara noastră, compania a început să livreze aceste serviciu în 2014, inițial ca proiect pilot.

 

 

Citiți și despre: