UniCredit are un nou slogan

15.12.2017

UniCredit a anunţat lansarea unui nou slogan – “Banking that matters”. Motto-ul va fi folosit pentru toate activităţile de comunicare ale grupului, precum campanii de publicitate, materiale de branding şi marketing, în toate ţările în care este prezent, în linie cu abordarea sa “One Bank, One UniCredit”.

Acest slogan a fost dezvoltat de agenţia de publicitate Leagas Delaney Italia şi va fi tradus în 12 limbi.

“Banking that matters” exprimă, în doar trei cuvinte, esenţa identităţii corporative a băncii– de a oferi produse, servicii şi soluţii care fac o diferenţă reală în vieţile oamenilor, fie că sunt persoane individuale, familii, întreprinderi mici şi mijlocii sau companii mari.

UniCredit este o bancă comercială paneuropeană care deţine un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii şi oferind o reţea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 25 de milioane de clienţi.

În ţara noastră, noile tagline-uri ale UniCredit sunt: “Banca pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Bank, respectiv “Soluţii pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Consumer Financing şi UniCredit Leasing.

 

 

 

Citiți și despre: