Unilever a lansat o competiţie pentru tinerii antreprenori

24.06.2014

Unilever a anunţat lansarea celei de-a doua ediții a Premiilor Unilever în domeniul sustenabilității, pentru tinerii antreprenori. Astfel, compania caută tineri cu idei de soluţii sustenabile care să schimbe lumea. Premiile oferite depăşesc 200.000 de euro şi constau în ajutor financiar și mentoring, în parteneriat cu Institutul Cambridge pentru Leadership în Sustenabilitate și cu organizația Ashoka.

“Plecând de la succesul înregistrat de competiția din 2013, Unilever îi invită din nou pe tineri să propună soluții practice și inovatoare pentru a răspunde unora dintre cele mai mari provocări din domeniul sustenabilității, în cadrul celei de-a doua ediții a Premiilor Unilever în domeniul sustenabilității pentru tinerii antreprenori”, a anunţat Unilever.

Compania caută astfel produse, servicii sau aplicații scalabile și sustenabile, care să reducă impactul asupra mediului, să îmbunătățească sănătatea și starea de bine sau să contribuie la îmbunătățirea condițiilor de viață ca urmare a unor schimbări ale practicilor curente sau a unor comportamente.

Competiția este deschisă persoanelor sub 30 de ani, iar înscrierea se poate face pe platforma online Ashoka Changemakers, care pune în legătură antreprenorii sociali din toată lumea, pentru a schimba idei și pentru a se inspira unii pe ceilalți.

Înscrierile se pot face până pe 1 august 2014, iar finaliștii vor fi anunțați la sfârșitul lunii octombrie, urmând ca workshopul de la Cambridge și jurizarea finală să aibă loc în ianuarie 2015.

Anul trecut, peste 500 tineri antreprenori, din peste 90 de țări s-au înscris în competiție, dintre care 11 proiecte au venit de la tinerii antreprenori din România.

“Cred că tinerii pot găsi soluțiiile pentru provocările cu care se confruntă planeta, iar propunerile de anul trecut sunt o dovadă clară în acest sens. Tinerii vor reprezenta în curând 50% din populația țărilor în curs de dezvoltare, dar sunt 100% viitorul nostru, deci este esențial să îi implicăm în formarea unui stil de viață sustenabil și să investim în ideile lor.”, a afirmat CEO-ul Unilever, Paul Polman.

 

Citiți și despre: