Up România, creştere de 14,6% a volumului tichetelor Cadhoc

30.03.2015

În primul trimestru al acestui an, compania Up România – fosta Cheque Dejeuner România – a înregistrat o creştere de 14,6% în ceea ce priveşte volumul tichetelor Cadhoc, faţă de perioada similară din 2014. De asemenea, valoarea comenzilor de tichete cadou a crescut cu până la 33% per comandă.

Compania a mai anunţat că în ceea ce priveşte utilizarea tichetelor beneficiarii preferă magazine din domenii precum electronice-electrocasnice, modă, cosmetice, bricolaj.

„Brandurile au conştientizat din ce în ce mai mult beneficiile tichetelor cadou, astfel încât se constată o aderare la sistem şi a lanţurilor de magazine de renume din domeniul vestimentar, încălţăminte şi bijuterii. De asemenea, o altă tendinţă pe care o putem observa este deschiderea IMM-urilor de a acorda tichete cadou angajaţilor. Într-o piaţă ce a înregistrat în 2014 o uşoară creştere, comparativ cu 2013, Up România a reuşit să îşi crească cota de piaţă pentru tichetele cadou datorită numărului de utilizatori şi, în special, a creşterii valorii individuale acordate per utilizator”, a spus Elena Pap, Director General Up România.  

Pe lângă ocaziile tradiţionale în care se acordă tichetele Cadhoc pentru recompensarea salariaţilor (8 Martie, Paşte, 1 Iunie şi Crăciun), se observă o extindere a momentelor în care sunt oferite tichete cadou, la evenimente precum Back to School, în septembrie, sau anumite zile speciale sărbatorite în companii.

Începând din acest an, Grupul Chèque Déjeuner a trecut printr-un proces de rebranding, devenind Grupul Up.

Noua identitate este în strânsă legătură cu schimbările strategice din cadrul grupului, care a trecut, în această perioadă, de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii.

 

 

Citiți și despre: