UPS a urcat în top 50 cele mai valoroase branduri din lume

24.03.2014

UPS a urcat în top 50 cele mai valoroase branduri din lume în 2014, fiind singura companie din domeniul logisticii și curieratului prezentă în primele 50 de branduri din clasament, potrivit Brand Finance, agenția de consultanță independentă în evaluarea brandurilor.

Faţă de anul trecut, UPS a urcat cu o poziție, pe locul 48, având un rating de AA+, care plasează brandul între „foarte puternic” și „extrem de puternic”.

Clasamentul Brand Finance regrupreză cele mai valoroase 500 de branduri din lume, iar metodologia folosită de agenție implică determinarea valorii businessului unei companii, calculând ulterior valoarea brandului ca procent din aceasta.

„Brandul UPS este extrem de apreciat în rândul clienților noștri datorită soluțiilor inovatoare adaptate industriei pe care le oferim pentru un management mult mai eficient al lanțului de aprovizionare”, a declarat Alan Gershenhorn, Director de Vânzări, Marketing și Strategie în cadrul UPS.

Conform lui, investițiile pe care compania le are în vedere vor contribui în viitor la ocuparea unei poziții și mai bune în acest top.

Iulia Gabriela Nartea, country manager, UPS România, Grecia, Ungaria, a explicat că prezența între cele mai valoroase branduri din lume confirmă faptul că UPS este apreciat atât în rândul clienților, cât și în mediul de afaceri global. Este rezultatul unei istorii de peste 100 de ani a brandului și a strategiei sale de dezvoltare pe termen lung.

„Suntem mândri că reușim cu succes să le oferim acces la cele mai bune servicii din logistică și curierat partenerilor noștri din România. Acest lucru ne încurajează să continuăm să furnizăm servicii îmbunătățite și pe viitor”, a afirmat reprezentantul companiei.

Citiți și despre:

  • UPS are un nou CEOUPS are un nou CEO Cea mai mare companie de curierat din lume, UPS, va avea începând cu 1 septembrie un nou Chief Executive Officer (CEO), David Abney preluând această funcţie. În prezent, acesta ocupă funcția de COO (Chief […]
  • Cum va arăta în viitor piaţa de curierat?Cum va arăta în viitor piaţa de curierat? UPS a testat cu succes o dronă care se lansează de pe plafonul unui furgon de coletărie, livrează autonom un colet spre o adresă de reședință și revine la vehicul în timp ce curierul continuă traseul pentru a […]
  • Pe 28 mai are loc evenimentul IMM ReStart PiteștiPe 28 mai are loc evenimentul IMM ReStart Pitești Pitești este următoarea oprire oprire pe traseul caravanei „IMM ReStart - Descoperă-ți potențialul”. Astfel, antreprenorii din acest oraş și din localitățile învecinate sunt invitați să participe joi, 28 mai, […]
  • Afacerile Cargus au crescut în 2013 cu 20%, la 25,7 milioane euroAfacerile Cargus au crescut în 2013 cu 20%, la 25,7 milioane euro Compania de curierat Cargus a înregistrat anul trecut o creştere de 20% a cifrei de afaceri şi a atins venituri record de 25,7 milioane de euro, cu aproximativ 6 milioane de euro mai mult comparativ cu anul […]
  • UPS a inaugurat un centru operațional regional în TimișoaraUPS a inaugurat un centru operațional regional în Timișoara UPS a inaugurat noul centru operațional regional relocat din Timișoara, compania consolidându-şi astfel poziția de lider în industria locală de curierat rapid. Centrul va fi un punct de legătură pentru […]