Valoria estimează vânzări mai mari cu 400% din studii de piață

14.02.2018

Valoria, companie ce oferă servicii de training, consultanţă şi executive coaching, a anunţat că își extinde gama de servicii pe segmentul studiilor de piață. Astfel, având o experiență cumulată de zeci de ani în cercetarea aprofundată a pieței din România, echipa de profesioniști ai companiei a lansat studii unicat, relevante pentru companiile românești.

Prin urmare, Valoria își propune să crească solid pe acest segment, deoarece există un interes foarte mare al clienților pentru informație de calitate, precisă și rapidă.

„Ne pare bine să contribuim la consolidarea mediului de business din România. Prin studiile pe care le-am realizat până acum am furnizat încredere managementului companiilor pentru a lua decizii oportune și informate. Dacă acum câțiva ani erau puține informații disponibile cu privire la subiecte precum utilizarea dispozitivelor mobile, centrarea pe client sau digitalizarea companiilor din România, astăzi companiile primesc informație relevantă din studiile pe care le realizăm customizat pentru fiecare companie sau industrie”, a declarat Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions.

Noua linie de servicii din cadrul companiei va oferi clienților studii realizate prin metodele CAWI (computer-asisted web interview) și CATI (computer-asisted telephone interview) care vor măsura, de exemplu, notorietatea brandului în piață, satisfacția clienților sau alți indicatori de performanță ai companiei, relevanți pentru luarea deciziilor. Valoria va realiza și studii interne cu privire la satisfacția angajaților sau analize de diagnoză a proceselor în cadrul companiilor.

„Ne propunem să creștem importanța cercetării de business în România. Colectarea în timp real a informațiilor relevante din mediul online și de pe dispozitivele mobile este ingredientul cheie care dă precizie, viteză și pertinență cercetărilor pe care le realizăm pentru clienți. Valoria integrează tehnici diferite de realizare a cercetărilor și oferă informația la o rezoluție clară a comportamentului subiecților țintă”, a mai spus Elena Badea, Managing Director, Valoria Business Solutions.

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Cum adaugă HR-ul valoare în organizație?Cum adaugă HR-ul valoare în organizație? Departamentul de HR are funcția de a crea și implementa programe care îmbunătățesc abilitățile angajaților, motivația și oportunitatea acestora de a contribui la misiunea companiei. Însă valoarea adăugată de […]
  • Elemente-cheie pentru o creștere sustenabilă a start-up-urilorElemente-cheie pentru o creștere sustenabilă a start-up-urilor Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria, prezintă trei elemente pentru o creștere sustenabilă a start-up-urilor, în condiţiile în care în fiecare zi se lansează sute de startup-uri, iar unele […]
  • George Agafiței se alătură companiei ValoriaGeorge Agafiței se alătură companiei Valoria Având o experiență de peste 20 de ani în susținerea dezvoltării potențialului echipelor și cu o educație formală în psihologie și administrarea afacerii, cu accent pe dezvoltarea leadershipului și a modelelor […]
  • Piața de publicitate din România, pe trend ascendentPiața de publicitate din România, pe trend ascendent Piața de publicitate din România intră pe un trend ascendent, urmând ca startul dat în 2014, după 5 ani de criză, să continue și în următorii ani. Anul acesta, piața de publicitate din țara noastră a […]