Vânzări de peste 4 miliarde euro pentru Henkel, în trimestrul 3

13.11.2013

Vânzările Henkel au atins valoarea de 4,184 miliarde euro, în trimestrul al treilea al anului, rezultatul înregistrat fiind mai mic cu 2,6% față de nivelul dn perioada similară din 2012. Vânzările au fost afectate de impactul cursului de schimb. Totuși,creşterea organică a vânzărilor, care exclude impactul cursului de schimb şi achiziţii/vânzări, a fost de 4,2%. Toate diviziile companiei au contribuit la acest rezultat: Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor, de 5,5%, faţă de trimestrul 3 din2012. Pentru divizia Beauty Care, creşterea a fost de 3,1%, iar pentru divizia Adhesive Technologies creşterea organică a fost de 4,2%. După deduceri, profitul operațional ajustat a crescut cu 6,5%, de la 631 milioane euro la 672 milioane euro. Profitul operaţional raportat (EBIT) a atins valoarea de 649 milioane euro, comparativ cu 586 milioane euro în trim.III 2012. “Henkel a continuat să performeze foarte bine şi în trimestrul trei, în pofida contextului dificil de pe pieţe, reuşind să îşi accelereze creşterea organică a vânzărilor cu fiecare trimestru din 2013. Am reuşit să creştem atât câştigurile cât şi profitabilitatea, cu un EBIT margin ce a depăşit, pentru prima dată, 16%,” a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel. Acesta a explicat că pieţele emergente au avut, din nou, o dezvoltare foarte dinamică. ”Cu toate acestea, cursul valutar a avut un impact negativ asupra vânzărilor companiei”, a completat Kasper Rorsted. În ceea ce priveste ultimul trimestru al anului, CEO Henkel a afirmat că mediul economic va ramâne în continuare dificil. ”Prin urmare, noi ne vom îmbunătăţi competitivitatea, vom continua să ne adaptăm, simplificăm şi accelerăm procesele pentru a fi mai flexibili şi mai eficienţi în contextul volatil de pe pieţele pe care activăm”, a încheiat Kasper Rorsted.

Citiți și despre: