Vânzări în creştere pentru Miele România, în 2016

31.01.2017

Miele a avut o creștere a vânzărilor de 56% pe piața din România, în 2016, comparativ cu 2015. De asemenea, anul trecut, compania a realizat o cifră de afaceri de 24,5 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele (circa 6.000 de unități), mașinile de spălat rufe și uscătoarele (peste 2.000 de unități) și mașinile de spălat vase.

„Am asistat anul trecut la o creștere semnificativă a pieței de electrocasnice din România, cu focus pe segmentul premium, deci există deja o tendință în privința clienților de a se orienta către gama premium. Clienții apreciază calitatea aparaturii electrocasnice căreia i se acordă tot mai multă importanță și încep să înțeleagă de ce calitatea costă și care sunt avantajele unor astfel de produse”, a declarat Loredana Butnaru, director Miele România.

Compania a mai anunţat că cea mai importantă investiție din 2016 în ţara noastră a fost reprezentată de inaugurarea magazinului Miele Point în București, pe Calea Dorobanți. Scopul investiției de 100.000 de euro a fost de a oferi o accesibilitate mai bună clienților Miele.

La finalul anului trecut, numărul total de magazine exclusive Miele din România a ajuns la șapte, în cadrul acestora fiind comercializate doar produsele brandului.

În plus, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine vor continua și în acest an.

Pe lângă creşterea volumului de vânzări pe produse electrocasnice, în 2016, detergenții și produsele de întreținere din gama Miele au înregistrat o creștere semnificativă.

 

 

Citiți și despre: