Vânzările AdePlast au crescut în primul trimestru cu 65%

08.04.2014

Vânzările AdePlast au crescut în primul trimestru din acest an cu 65%, în timp ce rezultatele Diviziei de Vopsele și Tencuieli Decorative au avansat cu 150%. Din luna martie, compania produce și livrează către piața românească și la export emailuri și lacuri ecologice pe bază de apă, destinate protecției și decorării suprafețelor din lemn și metal, noua linie de producție fiind pornită în cadrul fabricii de la Ploiești, printr-o investiţie de de 600.000 euro la linia deja existentă.

 “Când am început reconstrucția diviziei de vopsele și tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambițios, ca AdePlast să devină unul dinte jucătorii importanți în această piață. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar în primul an – 2013 l-am atins. Am majorat cifra de afaceri pe vopsele și tencuieli decorative de 2 ori și jumătate față de anul 2012, ajungând la aproape 4 milioane de euro” declară Bogdan Pîrvu, managerul Diviziei de Vopsele și Tencuieli Decorative AdePlast.

Rezultatul Diviziei de Vopsele și Tencuieli Decorative a fost astfel susţinut de faptul că AdePlast este prezentă pe piaţă cu o gamă completă de produse.

„Până la sfârșitul anului trecut, am avut în portofoliu doar produse destinate pereților: vopsele lavabile, tencuieli decorative și produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresăm pieței este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanți, lacuri, adezivi și alte produse destinate decorării și protecției suprafețelor de lemn și metal. Oferta de vopsele și tencuieli decorative este gândită să răspundă cererii pieței, venită din partea consumatorului final. Ne-am asumat obiectivul de a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / preț pentru fiecare segment de piață, mai ales că acum le acoperim pe toate”, a explicat Bogdan Pîrvu.

Marcel Barbuț, proprietarul companiei, a afirmat că rezultatele din primul trimestru sunt optimiste şi că AdePlast aşteaptă cu „motoarele turate la maxim” perioada de de vârf a sezonului. În plus, compania vizează creşterea veniturilor pe piețele devenite deja tradiționale, precum şi extinderea „în lumea germană a Europei”.

“În acest prim trimestru din 2014, per total business, am reușit o creștere a vânzărilor cu 65 de procente față de aceeași perioadă a anului trecut. Nu este rău deloc, dar suntem în permanență în competiție cu propriile noastre reușite, care devin automat pentru noi ținte ce trebuie depășite. De aceea suntem acum cu motoarele turate la maxim, în așteptarea perioadei de vârf a sezonului, pentru ca întreg arsenalul nostru de fabrici de pe cele trei platforme industriale să poată funcționa din plin. Pe parcursul anului trecut am dat în folosință patru fabrici noi, care nu au avut încă prilejul de a-și demonstra întreaga forță. Acum, în 2014, suntem pregătiți cu toate facilitățile noastre de producție să livrăm către piața românească, dar și către export. Vizăm în continuare, pe lângă piețele devenite deja tradiționale pentru noi, lumea germană a Europei. Vrem ca anul acesta să aducem mai multă valută în România” a detaliat Marcel Barbuț. 

Citiți și despre: