Vânzările BILKA au crescut cu 50%, în primele 11 luni

18.12.2013

Producător român de învelitori metalice BILKA Steel a vândut în primele 11 luni ale acestui an milioane de metri pătraţi de ţiglă metalică, în creştere cu 50% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

”În primul an complet de prezenţă pe piaţa autohtonă ca producător, am reuşit să vindem aproximativ 700.000 metri pătraţi. Asta se întâmpla în 2009. Când am încheiat anul trecut cu vânzări de peste 2 milioane de mp de învelitori metalice, am ştiut că se poate mai mult şi ne-am propus să creştem în volum cu 25 de procente. La sfârşitul lunii octombrie ne depăşisem deja obiectivul. Dacă anul trecut am reuşit să doborâm recordul înregistrat de un alt producător autohton, anul acesta ne-am doborât propriul record. Nimeni nu s-a apropiat vreodată în România de o asemenea cantitate de ţiglă metalică vândută”, declară Horaţiu Ţepeş, proprietar BILKA Steel.

Tigla metalică Clasic a avut cea mai mare pondere în totalul vânzărilor, de circa 45%, românii alegând acest produs datorită raportului calitate-preţ.

În plus, românii nu au optat pentru culori îndrăznete, compania raportând un avans importat pentru pentru nunaţele închise, maro, ciocolatiu şi negru.

Totuşi, 5% dintre cei care au cumpărat pentru nunaţele închise, maro, ciocolatiu şi negru au ales nunţele de albastru sau verde.

”Faptul că românii optează pentru nunaţe de maro şi ciocolatiu, în condiţiile în care acestea sunt şi nunaţele cele mai des întâlnite pentru decorarea locuinţelor la exterior, consider că este un semn de maturizare a consumatorului. Acesta respectă comunitatea din care face parte. Un alt semn de maturizare a consumului în România este faptul că peste 80% din clienţi optează pentru un sistem complet de acoperiş, care cuprinde pe lângă învelitoarea metalică, sistemul pluvial, opritorii de zăpadă şi alte accesorii. Aşa se întâmplă şi în ţările din Vestul Europei”, a explicat Horaţiu Ţepeş.

În perioada analizată, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, mai mare cu 41% decât în ianuarie-noiembrie 2012.

Horaţiu Ţepeş a mai spus că BILKA Steel şi-a menţinut poziţia de lideri pe piaţa autohtonă şi va încheia anul cu peste 3,2 milioane de metri pătraţi de învelitori vândute.

Citiți și despre: