Vânzările de carburanţi ale MOL România au crescut cu 7%, în 2013

25.02.2014

Anul trecut, vânzările totale de carburanţi, în volum, ale MOL România au avansat cu 7 puncte procentuale, de la 469 kilotone până la 503 kilotone. Creşterea a fost susţinută de extinderea reţelei de benzinării a grupului.

Reţeaua de distribuţie a MOL România cuprinde, la ora actuală, 147 de staţii de alimentare cu carburanţi, şi va depăşi nivelul de 150 de unităţi, cel mai probabil, în acest an.

Vânzările de motorină au fost predominante, de 365 kilotone, în creştere cu 8% comparativ cu nivelul din anul 2012, în timp ce vânzările de benzină s-au majorat cu 6%, la 133 kilotone.

Grupul a mai anunţat că în ultimul trimestru al anului trecut vânzările retail ale MOL România au avansat cu 7% comparativ cu perioada similară din 2012, la 130 kilotone. Motorina a generat vânzări de 94 kilotone în trimestru patru, în urcare cu 7%, iar benzina a avut vânzări de 34 kilotone, cu 6% mai mult faţă de intervalul corespunzător din 2012.

Pe ansamblul, grupul MOL a înregistrat în 2013 un ritm de creştere a vânzărilor de retail de 3%, la 3.479 kilotone.

Citiți și despre:

  • Vânzările de carburanți au cunoscut o accelerareVânzările de carburanți au cunoscut o accelerare Vânzările de carburanți din ultima perioadă au cunoscut o accelerare în contextul cotațiilor scăzute ale țițeiului și al condițiilor economice de ordin favorabil, susțin reprezentanții OMV Petrom, cel mai […]
  • Vânzări în creştere pentru MOL RomâniaVânzări în creştere pentru MOL România Vânzările retail ale Grupului MOL în România (incluzând carburanți, GPL și lubrifianți) au crescut în primul trimestru al acestui an cu 20% față de intervalul similar al anului anterior, de la 121 kilotone la […]
  • MOL România a investit 6,1 milioane euro în extinderea rețeleiMOL România a investit 6,1 milioane euro în extinderea rețelei MOL România a investit 6,1 milioane euro în extinderea rețelei, deschizând 7 noi stații de alimentare. Reţeaua ajunge astfel de 154 de benzinării în România. Compania a mai anunţat că își continuă politica de […]
  • Grupul MOL a cumpărat benzinăriile ENIGrupul MOL a cumpărat benzinăriile ENI Grupul MOL a finalizat achiziția ENI România, companie care include o rețea de 42 de benzinării, ceea ce va consolida semnificativ poziția MOL pe piața din România. Elementele de identitate specifice mărcii […]
  • MOL România preia benzinăriile AgipMOL România preia benzinăriile Agip Grupul MOL a anunțat că a încheiat un acord de vânzare – cumpărare cu compania italiană Eni, acesta vizând preluarea entități de afaceri în Cehia, Slovacia și Romania, inclusiv rețele de distribuție […]