Vânzările Goodyear au scăzut anul trecut cu 7%

20.02.2014

Vânzările Goodyear au scăzut anul trecut cu 7%, la 19,5 miliarde de dolari, comparativ cu nivelul din 2012. De asemenea, volumele de anvelope comercializate au totalizat 162,3 milioane, fiind cu 1% mai mici decât în anul precedent.

Compania a anunțat că venitul net realizat și disponibil acționarilor, de 600 de milioane de dolari (2,28 dolari per acțiune), este în creștere față de 183 milioane de dolari (74 cenți per acțiune) în 2012.

În plus, anul trecut, compania a generat peste 1 miliard de dolari în numerar activ din operațiuni, rezultând din venitul net mai mare și din beneficii de 415 milioane de dolari din capitalul activ.

Venitul pe segmentul operațional, de 1,6 miliarde de dolari, a fost cu până la 27% mai mare față de 2012, reflectând un raport net preț/mix favorabil la materiile prime de 436 de milioane de dolari.

În ultimul trimestru din 2013, compania a avut un venit record pe segmentul operațional, de 419 milioane de dolari, cu până la 54% mai mare.

“Câștigurile extraordinare pe care le-am realizat atât în ultimul trimestru al anului cât și de-a lungul întregului an confirmă faptul că strategia noastră este una funcțională și demonstrează abilitatea Goodyear de a asigura creșterea câștigurilor și un flux de numerar solid,” a declarat Richard J. Kramer, președinte și CEO.

Acesta a mai precizat că subsidiara companei din America de Nord a atins câștiguri record în toate cele patru trimestre ale anului 2013.

Vânzările Goodyear în cel de-al patrulea trimestru al anului 2013 au fost de 4,8 miliarde de dolari, cu 5 procente mai mici față de același trimestru al anului trecut.

În plus, compania și-a reafirmat obiectivele financiare pe care le are de atins în perioada 2014-2016, printre care se numără creșterea venitului pe segmentul operațional cu 10 până la 15 procente.

În ceea ce privește 2014, compania estimează o creștere cu 2% – 3% a volumului de anvelope comercializate.

Citiți și despre: