Vânzările Lemet au crescut cu 10%, în 2013

18.08.2014

Producătorul de mobilă Lemet a înregistrat anul trecut, prin propria rețea de magazine Lem’s, afaceri de 231 milioane lei, în creştere cu 10% față de 2012. Peste 20% din vânzările rețelei  au fost generate de produse de tapițerie, fie ele canapele, paturi, scaune sau colțare, anul trecut fiind vândute peste 5.000 de paturi tapițate și peste 17.000 de canapele.

”Ponderea semnificativă pe care o au vânzările produselor de tapițerie se datorează, pe lângă dezvoltarea acestui sector în cadrul companiei, faptului că o canapea trebuie înlocuită mai des decât alte categorii de obiecte de mobilier. O canapea este folosită mai intens, prin urmare gradul de uzură este mai ridicat”, declară Alexandru Rizea, proprietar Lemet.

Lemet a început dezvoltarea sectorului de produse tapițate în anul 2010, iar investițiile constante în această zonă de produse au fost demarate tot începând cu acest an. Până la ora actuală, investiția totală s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro. În plus, în acest an vor urma noi investiții în echipamente și materiale, cu scopul de a mări numărul de produse și a diversifica gamele de canapele, paturi, colțare șiscaune.

”Segmentul tapițeriilor este destul de dinamic și este important să dezvoltăm continuu noi produse, să avem o gamă cât mai variată. Luna aceasta lansăm peste 250 de decoruri și noi texturi de materiale în cadrul programului „Lem’s Sofa Collection”. Strategia noastră este să acoperim o categorie largă de nevoi și preferințe, astfel produsele de tapițerie din magazinele Lem’s se înscriu într-o gamă de preț care variază de la accesibil la premium. Producem canapele modulare adaptabile oricărui spațiu, care pot fi cumpărate cu preţuri începând de la 1000 de lei, până la patul Bourbon, un produs ce poate fi customizat cu pluș sau piele sidef cu cristale”,declară Alexandru Rizea.

Potrivit Lemet, piața de mobilă s-a situat anul trecut la aproximativ 3,34 miliarde lei, la același nivel cu 2012.

 

Citiți și despre: