Vânzările online de brazi cresc vânzările Floria.ro

19.11.2014

Oficialii Floria.ro estimează că brazii și coronițele de Crăciun vor crește vânzările florăriei online din trimestrul IV la 25% din totalul acestui an. Chiar dacă până la Sărbătorile de Iarnă mai este o lună, vânzările pentru produsele specifice au început.

La cum au demarat vânzările de brazi de Crăciun în ghiveci, se pare că anul acesta iarna va fi „a doua primăvară” a anului pentru vânzările noastre. Dacă anii trecuți ultimul trimestru al anului era și ultimul ca vânzări la Floria.ro, anul acesta va deveni al doilea ca importanță, cu o pondere de aprox. 25% în totalul cifrei de afaceri, față de 10-15% în anii precedenți – declară Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.ro

Preferințele românilor privind brazii de Crăciun s-au schimbat în ultimii ani, iar consumatorii se îndreaptă către cei în ghiveci. Vânzările online de brazi de Crăciun au crescut în ultimii trei ani, cu un procent de peste 40% în fiecare an, iar 75% dintre brazii cumpărați online sunt cei naturali, în ghiveci.

Motivul? Brazii în ghiveci pot fi plantați după perioada Sărbătorilor și, în cazul celor cu rădăcină, crescuți în ghiveci, au șanse aproape de 100% de prindere.

Floria.ro pune la dispoziția doritorilor brazii Nordmanniana, care au un trunchi mai gros decât cel al brazilor românești, dar și o coroana mai deasă.

Citiți și despre:

  • Floria investeşte 200.000 euro pentru extinderea businessuluiFloria investeşte 200.000 euro pentru extinderea businessului Cea mai mare florărie online din România, Floria, a demarat, la un an de la schimbarea acționariatului, un proces de extindere pe piața din România. Pentru acest proces de extindere a businessului, compania […]
  • Grupul Floria a vândut flori de aproape 1 milion de euro, în prima jumătate a anuluiGrupul Floria a vândut flori de aproape 1 milion de euro, în prima jumătate a anului În prima jumătate a anului, Grupul Floria a vândut flori în valoare de 950.000 euro. Avansul a fost susţinut de creșterea accelerată, la nivel de grup, a vânzărilor de buchete online pe Floria.ro, de […]
  • Floria.ro livrează flori, zâmbete și emoțiiFloria.ro livrează flori, zâmbete și emoții Peste 20.000 de români au comandat flori online prin Floria.ro. Floria este cea mai cunoscută florărie online din România. Cu mai bine de 20.000 de clienți care comandă și oferă flori prin doar câteva […]
  • Selgros intră pe segmentul comerţului onlineSelgros intră pe segmentul comerţului online Retailerul Selgros Cash&Carry România intră în comerţul online, printr-un parteneriat cu operatorii platformei online MegaMarket.ro. În urma acestui parteneriat, peste 11.000 de produse comercializate de […]
  • Povestea unui gigant: AlibabaPovestea unui gigant: Alibaba În 17 ani de când a fost lansată, platforma are peste 330 de milioane de clienți. Conceptul de marketplace s-a tot vehiculat recent, însă puţine persoane ştiu exact în ce constă această noțiune şi cum […]