Vânzările Volvo pe piața europeană au crescut cu 12,9%, în primele 8 luni

06.10.2014

Vânzările europene ale producătorului Volvo Cars au crescut cu 12,9 procente în primele opt luni ale acestui an, aceasta devenind marca cu cea mai rapidă creștere dintre primele cinci mărci premium din Europa, potrivit datelor Asociației Europene a Producătorilor de Automobile (ACEA).

Rezultate producătorului din perioada analiazată se datorează performanțelor solide pe piețele europene mai dezvoltate, precum Germania, Marea Britaniași Suedia, în timp ce piețe cum sunt Franța, Italia, Polonia, Spania și Finlanda arată de asemenea o creștere constantă.

Europa este regiunea cea mai importantă pentru vânzările Volvo Cars, reprezentând mai mult de jumătate din vânzările totale ale companiei la nivel mondial.

”Recuperarea generală a pieței de mașini europene rămâne precaută, dar Volvo rezistă in mod clar acestei tendințe. Mă bucur să văd că mașinile noastre se vând atât de bine în ceea ce este una dintre cele mai mari și mai importante dintre regiunile noastre. Privind în perspectivă, suntem bine poziționați pentru a beneficia în continuare de recuperarea pieței europene”, a declarat Håkan Samuelsson, Președinte și CEO al Volvo Cars.

Clienți din toată Europa au răspuns bine la versiunile revizitate și actualizate ale Volvo S60, V60, XC60, V70, XC70 și S80, toate fiind lansate la începutul anului 2013, ca parte a unui vast program de recondiționare.

Lansarea noii familii de motorizări Drive E 2 litri în 4 cilindri a stimulat, de asemenea, atracția cumpărătorilor de mașini din Europa față de Volvo. Motorizările Drive E ale Volvo oferă șoferilor o combinație de neegalat de putere și protecție a mediului.

În plus, Volvo Cars a înregistrat o creștere puternică și în China, cea mai mare piață unică, unde vânzările cu amănuntul au crescut cu 36,9 procente în primele opt luni ale anului, depășindu-și concurența.

Performanțele din China și Europa au compensat o scădere de 10,9 procente în SUA în aceeași perioadă, rezultând în creșterea globală a comerțului cu amănuntul de 9,2 procente în primele opt luni ale anului 2014.

La nivel global, Volvo Cars estimează o creștere a vânzărilor cu aproximativ 10 procente pentru întregul an 2014.

Citiți și despre: