Venituri de 116 milioane euro pentru Cosmote România, în trimestrul al treilea

08.11.2013

Cosmote România a înregistrat în trimestrul al treilea venituri totale de 116 milioane de euro, rezultatul fiind susținut de extinderea segmentului de business, precum și de dezvoltarea serviciilor de date.

”În trimestrul trei din 2013, în pofida competiţiei intense şi a presiunilor de reglementare, Cosmote România şi-a menţinut poziţia pe piaţă. În primele 9 luni ale anului 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, compania a continuat să îşi crească baza de clienţi business cu 14,4% – ca urmare a lansării planurilor tarifare Business Sizes nelimitat şi a sinergiilor cu Romtelecom pentru furnizarea de servicii integrate pentru parteneri strategici, precum BCR şi Bancpost”, au afirmat reprezentanții operatorului telecom, în raportul financiar al companiei.

Câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor (EBITDA pro-forma) a atins valoarea de 33 milioane euro, în scădere cu 3,5% comparativ cu aceeși perioadă din 2012. Marja EBITDA a ajuns la 28,4% în, în timp ce veniturile din servicii au fost cu 2,9% mai mari comparativ cu trimestrul trei al anului trecut, ca urmare a creşterii veniturilor din serviciile de date.

6,1 milioane de client

 

La finalul lui septembrie 2013, numărul total de clienţi ai Cosmote România, inclusiv Zapp, a fost de 6,1 milioane, din care 25,4% abonaţi.

Venitul mediu per utilizator (ARPU) a crescut cu 0,7% în primele 9 luni ale 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, datorită lansării de oferte competitive, orientate către client.

„Acest trimestru a fost marcat de numeroase realizări pentru Cosmote România, cum ar fi semnarea împrumutului cu BERD – prin care ne-am consolidat resursele, astfel încât să putem urma un plan optim de investiţii pentru dezvoltarea serviciilor în bandă largă – sau lansarea noului nostru portofoliu de abonamente, prin care am simplificat radical experienţa telefoniei mobile”, a declarat Anastasios Tzoulas, Chief Financial Officer Romania.

La finele lunii septembrie, operatorul avea 510 puncte de vânzare în întreaga ţară.

 

Citiți și despre: