Venituri în creştere pentru AFI Palace Cotroceni

22.05.2014

Centrul comercial AFI Palace Cotroceni a înregistrat în primul trimestru din acest an o creştere de 6,7% a venitului operaţional net, la 7,3 milioane euro, iar pentru acest an rezultatul companiei va depăşi 29 milioane euro.

În plus, mall-ul a avut în perioada analizată un avans numărul de vizitatori până la o medie de 55.000 vizitatori pe zi, în timp ce gradul de ocupare a crescut la peste 98%.

La finele lunii septembrie a anului trecut, valoarea estimată a AFI Palace Cotroceni se ridica la 375 milioane euro la data.

De asemenea, valoarea AFI Palace Ploieşti a crescut în ultimele luni cu 6,2 milioane de euro, până la 64,2 milioane de euro, în timp ce numărul de vizitatori ai mallului a rămas stabil, la 15.000 vizitatori pe zi.

Gradul de ocupare a crescut în luna aprilie la 99%, după ce AFI Palace Ploieşti a inaugurat Cinema City şi complexul de divertisment şi petrecere a timpului liber, care sporeşte activităţile de acest tip.

Pe segmentul de birouri, AFI Europe România a inaugurat oficial, în data de 15 aprilie, AFI Park 2, ale cărei spaţii de birouri sunt 100% închiriate, clădirea fiind livrată exact la data prevăzută. Prima clădire de birouri, AFI Park 1, cu o suprafaţă închiriabilă de 12.250 metri pătraţi, este 100% închiriată, în timp ce AFI Park 3, care va fi livrată în decembrie 2014, este deja pre-închiriată în proporţie de 40% companiei Endava România.

„AFI Europe România continuă să îşi îmbunătăţească rezultatele financiare. După inaugurarea AFI Palace Ploieşti şi AFI Park 2, portofoliul de active generatoare de venituri al AFI Europe România a crescut semnificativ, la peste 135.000 de metri pătraţi suprafaţă închiriabilă (GLA), cu o rată medie de ocupare în toate activele de 97% şi un NOI în 2013 de peste 31 milioane de euro. Plănuim să continuăm acest stadiu actual de dezvoltări cu noi clădiri de birouri şi centre comerciale”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România. 

De asemenea, compania se concentrează pe dezvoltarea de proiecte de retail adiţionale – un mall situat în Bucureştii Noi, “AFI Palace Bucureştii Noi”, un parc de retail în Arad, “AFI Palace Arad” şi un nou proiect de birouri, “AFI Business Park”, localizat în Bucureşti.

AFI Properties, compania-mamă a AFI Europe, a înregistrat în primul trimestru venituri totale de 48 milioane euro, în timp ce veniturul operaţional net al companiei a avansat cu 8 procente, la 19 milioane euro.

Citiți și despre: