Veniturile Goodyear au crescut cu 24% în trimestrul 3

01.11.2013

Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat în trimestrul al treilea venituri opraţionale de 431 milione dolari, în creştere cu aproximtiv 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, a anunţat compania, într-un comunicat de presă.

Rezultatele obţinute în cel de-al treilea trimestru al anului, anunţate la doar câteva săptămâni după Ziua Investitorului, demonstrează creşterea continuă şi sustenabilă a câştigurilor Goodyear, precum şi punerea în aplicare de o manieră disciplinată a tot ceea ce este necesar pentru atingerea şi chiar depăşirea obiectivelor propuse pentru 2013,” a declarat Richard J. Kramer, preşedinte şi CEO.

Acesta a explicat, în comunicatul citat că, pe măsură ce industria continuă să îşi revină, se observă o creştere puternică a volumelor pe segmentele de piaţă pe care le compania le vizează.

Toate cele patru subsidiare regionale ale Goodyear au atins venituri operaţionale mai mari în acest trimestru comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cu un venit record pe segmentul operaţional în America de Nord. Alte trei subsidiare au raportat vânzări de anvelope mai mari în raport cu cifrele anunţate anul trecut. “Ne aşteptăm să înregistrăm un venit record pe segmentul operaţional, de peste 1,5 miliarde de dolari în 2013. Vom continua să ţintim o creştere anuală de 10 până la 15 procente a venitului pe segmentul operaţional până în 2016. Aşa cum am anunţat deja anterior, vom face primii paşi în implementarea planului de alocare a capitalului în cel de-al patrulea trimestru, odată cu reinstituirea dividendelor trimestriale,” a mai adăugat Richard J. Kramer.

Vânzările Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului au fost de 5 miliarde de dolari, comparativ cu 5,3 miliarde de dolari înregistrate anul trecut.

Vânzările obţinute în acest trimestru al anului 2013 au reflectat 82 de milioane de dolari obţinute dintr-un volum mai mare de vânzare, care au compensat peste aşteptări cele 178 de milioane de dolari obţinute din nivelul mai mic al vânzărilor obţinute din unităţile de afaceri conexe, şi în special din scăderea preţului şi a volumelor în vânzarea de produse chimice; 89 de milioane de dolari din nivelul mai mic al raportului preţ/mix, în ciuda unui mix favorabil; şi alte 77 de milioane de dolari rezultate din tranzacţiile la un curs de schimb nefavorabil. Volumele de anvelope au  totalizat 42,6 de milioane de dolari, cu până la 2 procente mai mult faţă de 2012.

Vânzările subsidiarei din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa în cel de-al treilea trimestru al anului curent au crescut cu 4 milioane de dolari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut atingând 1,8 miliarde de dolari. În vânzări s-a reflectat un volum de anvelope vândute cu până la 3 procente mai mare, volumul de anvelope vândute pe segmentul echipării originale fiind cu până la 11 procente mai mare, în timp ce vânzările de anvelope pentru înlocuire au rămas stabile.

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 69.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 52 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume.

Citiți și despre:

  • Vânzările Goodyear au scăzut anul trecut cu 7%Vânzările Goodyear au scăzut anul trecut cu 7% Vânzările Goodyear au scăzut anul trecut cu 7%, la 19,5 miliarde de dolari, comparativ cu nivelul din 2012. De asemenea, volumele de anvelope comercializate au totalizat 162,3 milioane, fiind cu 1% mai mici […]
  • Câștiguri record pentru Goodyear, în trimestrul al doileaCâștiguri record pentru Goodyear, în trimestrul al doilea Goodyear a raportat câștiguri record în cel de-al doilea trimestru al anului, venitul pe segmentul operațional ajungând la 460 de milioane de dolari. Compania a anunţat că a înregistrat câștiguri de 208 […]
  • Afacerice RTC Proffice Experience, în creştere După cinci ani de scăderi consecutive, în 2013 RTC Proffice Experience va înregistra o creştere a cifrei de afaceri. Compania a trecut printr-un amplu proces de reorganizare şi reconstrucţie, iar managementul […]
  • 380 de milioane de euro, suma atrasă din Romgaz 380 de milioane de euro, suma atrasă din Romgaz Statul român a reușit să atragă până în acest moment circa 380 de milioane de euro din vânzarea Romgaz. Din oferta inițială de pe Bursă a fost vândut un procent de 15 procente pentru suma de 1,7 miliarde de […]
  • Afacerile hoteliere, ușor neprofitabile față de anii precedenți Afacerile hoteliere, ușor neprofitabile față de anii precedenți Un studiu efectuat de către Federația Industriei Hoteliere din România arată că gradul de ocupare al hoteurilor din România a scăzut în comparație cu anii trecuți. Unitățile hoteliere autohtone sunt cu 7 la […]