Veniturile UPC au avansat cu 8% anul trecut

14.02.2014

UPC România a înregistrat anul trecut o creştere de 8% a veniturilor, la 140,3 milioane dolari. Compania a anunţat că toate segmentele în care activează – TV, Internet şi telefonie fixă – au avut rezultate pozitive.

De asemenea, baza de abonamente a avansat cu pste 6%, ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un numãr de 1.842.900 abonamente.

„2013 a fost un an foarte bun pentru UPC. Ca urmare a strategiei din ultimii ani şi a eforturilor depuse de întreaga echipă, am reuşit să avem o evoluţie pozitivă – numărul clienţilor şi al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor. Ĩn 2013 am investit în reţea, extinzând zonele în care oferim servicii digitale 3Play şi demonstrând capacitatea reţelei UPC de a livra hiper viteze de până la 1 Gbps. Am încheiat un an de care suntem mândri, avem o bază solidă pentru anul care a început, lucru foarte important pe o piaţă competitivă cum este România”,a declarat Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.

Ĩn trimestrul al patrulea din 2013, UPC a atras peste 27.900 noi abonamente de televiziune, în creştere de aproape 8% faţã de trimestrul anterior, iar pe segmentul de Internet, compania a câştigat 20.000 noi abonamente şi a înregistrat o creştere de 5,6% faţã de trimestrul anterior.

Ĩn 2013, compania a investit circa 30 milioane de euro în infrastructurã, ceea ce face ca reţeaua sa să fie robustã şi capabilã sã livreze viteze mari de internet.

 

 

Citiți și despre: