Veniturile UPC România au crescut cu 11,3% în trimestrul trei

07.11.2013

Veniturile UPC România au crescut cu 11,3% în trimestrul trei din acest an, comparativ cu perioada similară din 2012, ajungând la 34,7 milioane dolari. În lei, veniturile companiei sunt de peste 116 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei în T3 2012, ceea ce reprezintă o creştere de 3,3%.

Compania a înregistrat o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la 30 septembrie 2013, la o bază de 1.778.800 abonamente. Comparativ cu nivelul din 2012, baza de abonamente a crescut cu 103.200. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1.160.300 clienţi, în perioada analizată compania câştigând 6.600 noi clienţi.

UPC a atras 13.800 noi abonamente de televiziune digitală prin cablu, nivelul crescând până la 456.500. Pe acest segment, creşterea anuală este de 13%.

La sfârşitul lunii septembrie 2013, peste 13% din baza totală de televiziune digitală, 60.000 de clienţi, se bucură de TV HD.

Cu o creştere constantă se evidenţiază şi televiziunea prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului al III-lea la 317.500, adică o creştere de peste 7% (21.400 clienţi), faţă de nivelul din 2012.

Creşterea anuală pe segmentul Internet este de 14%, adică un plus de 44.300 noi abonamente Fiber Power.

La finele lunii septembrie 2013, UPC oferă servicii de internet către o bază de 361.000 de clienţi. 56% din totalul clienţilor de internet UPC, 196.000 de clienţi, se bucură de Fiber Power de mare viteză. De asemenea, peste 137.000 de clienţi beneficiază şi de soluţia de WiFi.

De asemenea, 262.900 de abonaţi UPC beneficiază de servicii de telefonie. Comparativ cu trimestrul al III-lea al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de aproape 24% (aproximativ 51.000 de noi abonamente).

„Investim continuu în infrastructură, ceea ce ne-a permis să lansăm viteze superioare de internet – Fiber Power 200 Mbps – şi să avem o reţea robustă care poate oferi în acest moment viteze de 1 Gbps. În continuare ne vom concentra pe extinderea ariei de acoperire Fiber Power 200 Mbps contribuind în acest fel şi la atingerea obiectivelor Agendei Digitale, de a oferi conexiuni broadband mai mari de 100 Mbps către 50% din case. Internetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potenţial de creştere şi are un impact pozitiv în economie – contribuţia broadband-ului în PIB este de 3,5 miliarde de euro, iar în condiţiile implementării unor măsuri de sprijin, această contribuţie se poate dubla până în 2018”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC România.

Citiți și despre:

  • Venituri în urcare pentru UPC Venituri în urcare pentru UPC UPC a raportat venituri în urcare pentru prima jumătate a acestui an cu circa 4 procente. Avansul în câștiguri vine într-un moment în care abonamentele pentru serviciile pe care le oferă compania controlată […]
  • Veniturile UPC au avansat cu 8% anul trecutVeniturile UPC au avansat cu 8% anul trecut UPC România a înregistrat anul trecut o creştere de 8% a veniturilor, la 140,3 milioane dolari. Compania a anunţat că toate segmentele în care activează - TV, Internet şi telefonie fixă - au avut rezultate […]
  • Afaceri în scădere pentru Argus Afaceri în scădere pentru Argus Argus, producătorul de ulei constănțean, a raportat pentru primul semestru al anului curent afaceri în scădere cu 34,4 procente, la 41,8 milioane de lei (9,5 milioane de euro), şi pierderi de trei ori mai […]
  • Forex va intra sub supravegherea Autorității de Supraveghere FinanciarăForex va intra sub supravegherea Autorității de Supraveghere Financiară Tranzacțiile Forex și succesul provenit peste noapte din acest tip de tranzacții ar putea intra sub lupa Autorității de Supraveghere Financiară. Conform unui proiect pus în dezbatere publică de către ASF, […]
  • Creștere economică pentru România în trimestrul doi Creștere economică pentru România în trimestrul doi Profitul Intern Brut pentru România s-a situat cu 0,5% mai mare în trimestrul al doilea din 2013 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel au fost înregistrate creşteri mai mari faţă de primele […]