Veranda a înregistrat peste 150.000 de vizitatori în weekendul de deschidere

01.11.2016

Veranda, cel mai nou centru comercial din București și primul din Obor, a înregistrat peste 150.000 de vizitatori în weekendul de deschidere. În această perioadă, în centrul comercial au avut loc o serie de activități destinate vizitatorilor de toate vârstele, sub conceptul de Street Art. Aceștia au participat la spectacolele oferite de magicianul Antonio, un moment cu baloane de săpun realizat de Claudia Stroe, acrobați pe picioroange, concerte, precum și ateliere educative pentru copii derulate de Fundația United Way.

„Ne-am implicat foarte mult în livrarea unui proiect modern și complementar zonei, astfel încât să deservim cât mai bine comunitatea din Obor. Cei peste 150.000 de vizitatori care ne-au trecut deja pragul au validat toate eforturile noastre. Preconizam un număr mare de vizitatori în momentul lansării, însă aceste cifre ne-au depășit toate așteptările și le mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul centrului comercial Veranda.

Cu o suprafață de 30.000 de metri pătrați, noul centru comercial este primul mall de proximitate din Capitală și a fost inaugurat pe 27 octombrie, în urma unei investiții românești de 60 de milioane de euro. În plus, Veranda a investit peste 2 milioane de euro în modernizarea infrastructurii.

„Proiectul nostru este în primul rând un mall de proximitate, gândit pentru cei 430.000 de locuitori care stau la doar câteva minute de proiect, dar și pentru bucureștenii care vin constant în zona Obor, pentru opțiunile pe care le aveau până acum aici. Accesul facil nu a aglomerat zona în weekend. În primul rând, odată cu deschiderea, vizitatorii au avut la dispoziție 1200 de locuri de parcare noi, care au preluat multe dintre mașinile care erau parcate anterior pe stradă. În al doilea rând, am avut un procent mare de pietoni care au folosit mijloacele de transport în comun, situate în apropiere”, a adăugat Andrei Pogonaru.

Centrul comercial include mai multe premiere, deschizându-se aici primul magazin Tati și singurul hipermarket Carrefour din această zonă a Bucureștiului, care vine și cu un concept nou.

 

 

Citiți și despre: