Viitorul HR-ului, dezbătut în cadrul conferinţei Zoom IN- Employee Experience

20.04.2018

Modificările apărute recent în domeniul HR, caracteristicile noilor generații, digitalizarea, sunt doar două dintre elementele care remodelează companiile și departamentele de resurse umane. Se ridică, astfel, următoarea întrebare: Oare ce ne rezervă viitorul? Și mai ales, viitorul HR-ului și managementului are legătură cu experiența angajaților (Employee Experience)?

Acestea sunt întrebările la care participanţii la conferinţa Zoom IN- Employee Experience vor încerca să răspundă joi, 26 aprilie, la The Office Cluj-Napoca.

Alături de comunitatea de specialiști vor fi speakerii ediției: Heleen Mes- HR director & employee experience @Happiness Bureau, din Olanda. Heleen are peste 25 de ani de experiență în domeniul resurselor umane, fiind considerată un specialist de referință în industrie, ajungând de 2 ori în lista celor mai buni 10 angajatori din postura de HR manager al Dutch National Bank și Sonepar NL; Iulia Nare- Head of HR, Employee Experience Program Design@ Genpact; Justyna Krzych- Employee Experience designer @Zalando Berlin; Ligia Cremene- consultant HR și profesor universitar; Elena Călin- Expert Customer Experience și CEO UP!Your Service România.

Întrebarile la care speakerii vor oferi un răspuns:

  • Este experiența angajaților (Employee Experience) următorul pas pentru HR?
  • Ce este Employee Experience? Doar un nou trend? Un ambalaj nou pentru un proces mai vechi? O strategie de real ajutor pentru manageri și HR?
  • Ce modele de Employee Experience există?
  • Ce instrumente avem pentru a identifica nevoile reale ale angajaților noștri și cum le putem transpune într-o strategie unitară?

Detalii despre speakeri, descriere sesiuni, obiective workshop-uri și agenda finală se găsesc la: https://happy-employees.eu/zoom-in-2018/.

 

 

 

Citiți și despre: