Vincon România estimează o creștere de 35% a vânzărilor de vin rosé

29.07.2016

Vincon România a relansat gama Rosé Vérité, un vin cu Denumire de Origine Controlată, Cules la Maturitate Deplină, produs din Cabernet Sauvignon cultivat în podgoriile de la Huși, vin demisec din producția 2015.

Lansarea vine ca răspuns la cererea crescută de rosé în segmentul premium, unde consumatorul preferă vinurile seci și demiseci.

Odată cu relansarea, Rosé Vérité are parte de o restilizare a sticlei și a etichetei, conform tendințelor pieței: sticlă de tip conic, cu o etichetă stilizată, inserții texturate și elemente grafice pentru o parcurgere mai ușoară a informației. Eticheta include promisiunea brandului, descrierea vinului, ritualul de servire cât și asocierea culinară.

În cadrul companiei Vincon România, vânzările de rosé au crescut în 2015 față de 2014 cu 51%.

”Pentru anul 2016, estimăm o creștere cu 35% față de anul precedent, creștere care se va simți în special în sectorul mainstream si premium. În același timp, estimăm că producția de rosé din acest an o va dubla pe cea din 2015”, declară Gianina Rusu, Director Financiar Vincon.

Conform unui studiu Nielsen, piața de vine rosé din 2015 ajungea la 2 milioane de litri și la o valoare de aproximativ 52 milioane lei. Consumul de rosé crește, în special în categoria premium.

”Cantitatea de vin rosé îmbuteliat consumată în medie de un român la o masă acasă este de aproximativ 2-3 pahare, în timp ce la restaurant se consumă aproximativ 1-2 pahare”, declară Maria Gavrilescu, director de marketing Vincon România.

 

 

Citiți și despre: