Vodafone a deschis în România un nou centru global de servicii

02.07.2014

Vodafone a deschis în România un nou centru global de servicii: Vodafone Shared Services (VSS) România, care va oferi servicii de IT şi relaţii cu clienţii pentru cinci pieţe europene (Marea Britanie, Germania, Italia, Spania şi Irlanda).

Noul centru va crea în următorii trei ani peste 2000 de locuri de muncă, iar tinerii absolvenţi cu pregatire în domeniu IT ţi vorbitori de limbi străine pot aplica pentru job, pe site-ul companiei, la secţiunea Cariere.

Centru de servicii este localizat în Avrig Business Center şi şi-a început activitatea în luna mai a acestui an. La ora actuală, centru are peste 100 de angajaţi, până la finele anului, numărul angajaţilor urmând să ajungă la 750 de persoane.

“Ne bucurăm că România a fost aleasă pentru înființarea și dezvoltarea noului centru Vodafone Shared Services, care va ajuta companiile din Grupul Vodafone să devină și mai eficiente, într-o piață a telecomunicaţiilor extrem de competitivă. VSS România va oferi servicii de Asistenţă pentru clienții unora dintre cele mai mari operațiuni Vodafone din Europa, dar și servicii IT pentru nevoile interne ale acestor divizii. Noul centru va crea mii de locuri de muncă pentru români, în următorii trei ani, pe măsură ce își va extinde activitatea, fiind al de-al doilea deschis de Vodafone la Bucureşti, după Danubius NOC. Astfel, România devine un model de excelenţă pentru Grupul Vodafone, datorită calităților unice ale forței sale de muncă, performantă în tehnologie și bună cunoaștere a limbilor străine”, a spus Ravinder Takkar, Chief Executive Officer, Vodafone România.

Investiţia în noul centru – 6,25 milioane euro

Investiția totală în dotarea și tehnologizarea sediului, precum și pentru pregătirea noilor angajați din România se ridică la 6,25 milioane de euro.

“Vodafone Group Shared Services anunța cu plăcere deschiderea unui nou centru global în România. Noul centru va îmbogăți oferta de servicii dedicate operațiunilor globale ale Vodafone cu activități de IT și Relații cu Clienții, oferite în mai multe limbi pentru țările din Europa. România a fost aleasă pentru capabilitățile lingvistice și talentul demonstrat al forței sale de muncă, ceea ce asigură furnizarea de servicii de cea mai bună calitate, la costuri competitive. În prezent, avem un plan ambițios de a ajunge la peste 2.000 de locuri de muncă, în următorii trei ani, în noul centru”, a spus Steven McCrystal, Group Director, Shared Services.

Citiți și despre: